DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Nykomlingar på listan. Tar aldrig slut... ;)

Kategori: I-Landsproblem




-Barnsalvor i skötbordet CHECK!

-Sufletten ditsatt på vagnen. CHECK!
-Babyskydd-låna av någon?
-Kolla babyproffsen efter pump, ventil, och ny klädsel i största möjliga mån, till syskonvagnen

-Hämta in fler barnkläder, lägga ut på tradera.
-Leta upp Vincents småsmå-nappar o kolla kvallen.
-Diska alla delar CHECK!
-o sen koka.
-Slänga ut resten av julen. CHECK!
-Sälja gamla datorskärmen

-Köpa amningsinlägg, snuttefilt, fetsalvan till nipplesarna.
-Boka tvättid/tvätta!
-Klä om köksstolar.
-Göra Alla <3's dag-kort.
-Göra krukor till köksfönstret.

-Se till att Lasse ringer banken osv massa.
-Bocka av denna listan allt eftersom.


Klicka HÄR för CD-hyllan,
och HÄR för skötbordet.

HÄR är soffbordet.

Traderasidan jag fullproppat med barnkläder är HÄR.
Köp till fastpris, så jag slipper oroa mig för o vara på BB... ^^

Kommentarer

  • Mrs.Distinguished säger:

    tror jag ska test att sälja lite böcker faktiskt. från högskole och komvux kurserna jag gått. Tror du de är lättast på blocket eller tradera?

    2011-01-16 | 21:42:08
    Bloggadress: http://trustmedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: