DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Ja jag har sovit hela dagen. Nej inte BB än.

Kategori: Våfflan BF feb-11



Nu gååår det inte att sova mer! Jag la mig på min hand på armstödet på soffan. Jag somnade.
Och då hade jag just stigit upp nån timme tidigare.. Sen vaknade jag av att handen var knallröd, bortdomnad, iskall och ner-dregglad.

Det kanske var dumt att lägga upp tradera grejerna just nu. Tänk om jag är på BB när auktionerna vinns? Då får jag massa negativa omdömen, ba för jag inte hör av mig. De vet ju inte att jag snart ska pluppa...^^
Har iallafall redan två bud, på allt. Snabba ryck!

Sen vände jag mig om i soffan, la mig på en kudde åt andra hållet. Somnade direkt. Sen ett par timmar senare, väckte Lasse mig och sa att vi ska sova i sängen nu. Jag la mig i sängen, somnade direkt.

Vid 01.30-tiden vaknade jag och har varit klarvaken sen dess. Vid 2-3 tiden satte det igång massa värkar. Kraftigare o kraftigare. Jag blev helt hoppfull, nervös, andfådd, och började skicka sms till mig själv. (klockade värkarna)
Typ:
Från: DONKEN
0244

Från: DONKEN
02 46

Ja för så jävla täta var de till slut! TVÅ minuter mellan. Jag messade mamma o Macco och Johanna, o sen steg jag upp.


TROR NI INTE ATT DET SLUTADE DÅ????

Jävla helvetes mutterfuck skit.
Försöker gå omkring o röra på mig, trots foglossning, för o sätta igång skiten igen. KOM TILLBAKAAA...

Kommentarer

  • virrpanna säger:

    Det är på gång.....hoppas hoppas värkarna kommer tillbaka nuuuuuu!



    Fin mage du har=)



    Ang snitt så har jag inte så mkt val tyvärr, Fick en total sfinkter ruptur grad 4 med sonen och det vill jag INTE ha igen..så jag måste dessvärre=( Hade glädjeligen krystat om de kunde lovat mig att inte råka ut för samma sak igen faktiskt. MItt snitt var ett helvete eftersom jag blev sängliggandes i nästan 2 månader efter pga infektioner som gjorde jäääääääääääävligt ont. Så pest eller kolera här....men ungen måste ju ut såS



    Håller tummarna för att din lilla våffla vill kika ut nu snart=)



    kram

    2011-01-14 | 09:46:01
    Bloggadress: http://www.virrpanna.com
  • Ellinor säger:

    Klart de slutade- du ska ju föda den 29 januari ;)



    Kramen

    2011-01-14 | 10:38:41
    Bloggadress: http://sommarmamma.blogspot.com/
  • Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan säger:

    SÅ SPÄNNANDE!!! :)

    2011-01-14 | 12:01:13
    Bloggadress: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
  • Kristiina- mamma till Lovisa säger:

    Oooh jag minns så väl de där dryga förvärkarna. Hade också sådana. Massa kramar

    2011-01-14 | 17:36:51
    Bloggadress: http://keeya-keeya.blogspot.com
  • Liw säger:

    Ja nu är det dags att våfflan tittar ut! mer värkar åt Donken ;-)

    2011-01-14 | 18:45:41
    Bloggadress: http://liwetochvardagen.se
  • Millan säger:

    Oj :) du såg ju ändå väldigt liten ut måste jag säga. hoppas det sätter igång snart!

    2011-01-14 | 21:28:10
    Bloggadress: http://mammami.se

Kommentera inlägget här: