DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Frågor om lillpojken.

Kategori: Vincent

42 frågor om den du älskar
(jag har sållat bort skumma frågor)


Överst- Vincent. Mitten- Våfflan. Nederst- Våfflans hand och fot. När bebis är född ska familjefoto vara i mitten istället.

1. Vad heter han/hon? - Vincent Tommy Mikael H.S.
2. Hur gammal är han/hon? - blir 2 i maj
3. När träffades ni sist? - När jag la honom i sin säng för middagsvilan.
4. Är han/hon snygg? - Världens finaste skatt man kan önska.

7. Vad har han/hon för parfym? - Ingen men badar i natusan duschcreme. Luktar <3
9. Vad är erat första minne? - Förlossningen..? kanske!
10. Har ni många minnen ihop? - De flesta, skulle jag väl säga.

13. Är du avundsjuk på honom/henne? -  Lite. Liten och bekymmesrlös.
14. Vad heter hans syskon? - Inget ännu..


16. Hur träffades ni? - Well, blommor o bin, sen föddes han.
21. Har ni pussats? -  Han är världens pussgurka.
28. Har du sett honom gråta? -  Ja.
29. Vad gjorde du då? Pussas på honom.

30. Har du sett han/hon vara riktigt arg? - Endel utbrott. ;)
31. Har han/hon sett dig gråta? -  Ja
32. Vad ska ni göra i sommar? -  Åka till Öland igen hoppas jag. Hälsa på farbror/Våfflans gudföräldrar i södra norrland.


34. Har ni pratat i telefon någon gång? En gång tror jag, jag är ju hemma annars.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Då är han snart 12.. Risken fins väl att han hatar lite mer då, i allmänhet.
38. Vad är det bästa med honom/henne? - Han är en solstråle som skrattar OFTA!
39. Vad skulle du vilja att han/hon ändrade på? - Byta blöja på sig själv? Men det kommer!
40. Skulle du ge honom/henne pengar om du vann 1 miljon? -  Nä, det skulle jag ALDRIG. Klart som fan, vad tror ni om mig.. :s

41. Hur ser hans/henness klädstil ut? - Den är min. Öööh, ja. Grönt. Jeans. Döskallar. Svart. Tufft.
42. Vill du att han/hon ska kopiera detta och skriva om dig? Han kan nog inte det, men Lasse kan gärna gö den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: