DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Kategori: Listan



Om natten drömmer jag om Konstiga grejer. Folk i min släkt, som beter sig illa, och jag får raseriutbrott.
Oftast såna drömmar, faktiskt.. Och att jag slår folk, och skriker och gastar tills jag får min vilja genom. Men i drömmarna får jag aldrig det. Jag bara skriker, och blir mer och mer orkeslös och uppgiven. (japp, som en treåring, beter jag mig. Men ingen lyssnar!)

Jag är medveten om att det är drömmar i livet man kanske ska skriva om här.. Fast det är rätt trist. Jag drömmer om samma saker som de flesta annars: få vara friska, fin bil, leva i ett hus, ha vettig livsstandard, god ekonomi, slippa bråka om den... Slippa bråka alls helst, för ofta, och att barnen blir fler o fler o fler o fler. Helst utan att vara gravid, men... Är ju inte så lätt.

Nu inför 2011 önskar jag mest bara att vi får köpa detta huset, och att förlossningen går fint. För går allt bra och jag sen kan återfå min kropp, och kalla den för baaara miiiin igen, så kan jag ju börja renovera. Tapetsera om, måla om, möblera, piffa, sätta in lull lull och leka simon o thomas, i ett helt hus. som då kan kallas mitt. EHUM vårt, men ja, mitt. ;)

Kommentarer

  • W - ung 3barnsmamma & Fotograf säger:

    Vi verkar ha väldigt lika drömmar faktiskt ! hoppas dom går i uppfyllelse för båda oss två!



    Vad är det för vagn ni köpt till syskonen??

    går den ut från eran dörr??



    Vi har ju en avlång graco syskonvagn, men den är så jäkla tung att dra oftast framåt tung och vill så gärna ha en ny mysig men vet fan inte vad för någon.



    det tror jag nog han blir ! :) i början var dock kevin lite skeptisk och slog henne 2 gånger och var extra kämpig men sen när han väl accepterade henne vart han bäst :)



    kramar.

    2011-01-09 | 18:23:10
    Bloggadress: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
  • Linda säger:

    Struntar i huset jag men fixa hemma vill jag. Har ingen mage att skylla på men gör det ändå inte. Eller kanske kan min efter jag var gravid mage from hell räknas den också???

    2011-01-09 | 18:38:42
    Bloggadress: http://www.linda.mustica.se
  • JD | - 30,1 kg! säger:

    snygg header nu då damen :D



    haha man kan la skriva om vilka drömmar som helst ;)



    nej det är nästa söndag du ska ge mig din totala viktnedgång/uppgång. från när vi började :D så skriver du:

    Donken (den dagen du vägde dig): +- whatever

    haa, fattar du? ^^ hihi

    2011-01-09 | 21:46:07
    Bloggadress: http://josdil.blogg.se/
  • charoline säger:

    haha jag är lite så med "mitt hem" fast ja de blir ju vårt hus, vårt hem! haha



    uscha har så mycket nu. jobb, hemma med barn, hus och lägenhet. stress stress stress. jäkla galet. försöker göra om bloggen lite, lite mer åt 50-tal o.s.v. men orkar inte med att fixa headern på kvällarna när ja har tid ^^ för mycket goa barn och annant som tar energi.-



    du har inte fb? så man kan kommunicera med dig lite snabbt ibland?



    hur är det med magen! håller alla tummar för en lätt förslossning

    2011-01-09 | 21:50:06
    Bloggadress: http://charolicious.blogg.se/
  • charoline säger:

    haha jag är lite så med "mitt hem" fast ja de blir ju vårt hus, vårt hem! haha



    uscha har så mycket nu. jobb, hemma med barn, hus och lägenhet. stress stress stress. jäkla galet. försöker göra om bloggen lite, lite mer åt 50-tal o.s.v. men orkar inte med att fixa headern på kvällarna när ja har tid ^^ för mycket goa barn och annant som tar energi.-



    du har inte fb? så man kan kommunicera med dig lite snabbt ibland?



    hur är det med magen! håller alla tummar för en lätt förslossning

    2011-01-09 | 21:50:31
    Bloggadress: http://charolicious.blogg.se/
  • Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3 säger:

    Svar:

    Haha..yeo det visste jag ;)

    Du får passa på att vila när Vincent vilar ^^



    förresten vad fick ni ge för babytraveln? :)

    2011-01-09 | 22:13:38
    Bloggadress: http://mammah.webblogg.se/
  • Motorcykeltjejen säger:

    När är det du ska föda, eller är beräknad till?

    Håller ni på att buda på hus?

    Kramar

    2011-01-09 | 22:31:49
    Bloggadress: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: