DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Addition till listan.

Kategori: Inredning


4 köksstolar som ska få skinnsits från att ha träsits. Svarta servettställ jag gjorde inatt till Valentines day.

Jag ska klä om stolarna i köket också. Tänkte väl bara säga det..  Jag gör inte mycket annat än att sover, och äter, går på toa, byter blöja o ser på teve med pajken, och gör mackor. Tro inget annat.. den listan har vart aktiv i snart 1 vecka nu. En sak i taget, en dag i taget..
När man är helt klar, vad ska man då göra resten av väntetiden?

25 dagar kvar nu den 16e januari. (till BF)
20 dagar kvar till Rumpis blir ett år äldre. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: