DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Charolicious, Mrs Distinguished. TACK!! <3

Kategori: Mammabloggare<3



Detta fick Mrs D, aka Charolicious, av mig. (tema=hennes café hon drömmer om att öppna)

Varför?

Jo, hon tyckte att hennes lille pajk vuxit ur lite kläder, före han hann använda dem- de fick Våfflan, aka Isadora.
Hon tyckte att jag behövde lite spa (vänliga människa på jorden!!)- så jag fick fotspagrej, och en ansiktsmask grej.
Hon tyckte att man kan behöva zinksalva till bebishud, så där var det, tre små söta tuber med sånt i, inlindade i tjusigt presentsnöre!
Hon tyckte att Vincent som älskar bilar, speciellt röda bilar (det visste hon nog inte ens.. ) Fick ett litet inslaget paket- med en BAMM-BIIIIL i! (brandbil, som Vincent säger det)
Hon tyckte att vi kan behöva lite nr två blöjor som Hennes W vuxit ur- så de fick Isa.
Bäst av allt måste jag nog säga, var att hon även gav oss en KexChoklad! Vincent blev spekis på den, men ha ha ha ha ha, den tar jaaaaag... ;)


Han körde med den och alla andra sina bilar, fraaam och tillbaka.

Jag blev så förbannad glad för detta paket. Fick även ett kort med ett litet brev i, fifasen vad jag vill träffa denna bruden.
TACK! <3

Pöss!

Kommentarer

  • Ellinor säger:

    Är lite besviken faktiskt eftersom ingen anmält sig. Nästan pinsamt faktiskt! Men mamsen blir nog väldigt glad för ett litet kort!



    Kramen

    2011-02-09 | 12:05:40
    Bloggadress: http://sommarmamma.blogspot.com/
  • D säger:

    bästaste donken! jag ler massor! du verkar vara en sån sjukt bra toppen quinna! jag säger då de!

    2011-02-09 | 15:02:44
    Bloggadress: http://trustmedarling.blogg.se/
  • E-B säger:

    sv: vann valfritt budskapsarmband eller -halsband. lite confused - är det enbart de m ringar tro, eller... ska kolla.

    fattar jag rätt när du fått "gottepaket" fr bloggtjej du inte träffat?! coolt isåfall. bloggvärlden är fantastisk när den är bra...

    trevlig forts på helgen!

    2011-02-12 | 20:35:21
    Bloggadress: http://trettielva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: