DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Donken Designs nyheter! Julklappar! Julkort!

Kategori: Donken Designs .se






Nytt upplagt i webshopen:


Fjärilsgrattis
................................................... Joy of Christmas


Greetings Santa! I come in peace............................Christmas Mirror Cheer

Kort: 40 kr/st (ALLA är individuellt döpta!)


Fri frakt, gratis expeditionsavgift. (december ut)


Olydig Kruka
Gipsikoner: 90 kr/st

Småbarnsförälder-JULKLAPP!

Fri frakt.
Gratis expeditionsavgift.

Inga obehagliga överraskningar...


14. donkens


comin' up:
Egendesignad UPPFINNING!
Silverkrackelerat smycketräd, i trä och lera.


Jag sa: " inga OBEHAGLIGA överrasknigar". ;)


OBS! För att posten ska hinna med julruschen, ska alla julkort vara postade före den 16 december! Då kommer Era julkort fram i tid, och ni kan slappna av med julbakande och pyssel, i luuuugn och rooo...

(FjärilKarins födelsedag hihihi)


Kommentarer

  • Dragana säger:

    Jätte fina kort! =)

    2011-12-02 | 01:55:40
    Bloggadress: http://iseedee.blogg.se/
  • Karin säger:

    Lätt att komma ihåg när jag fyller år samma dag, så är det varje år. När jag fyller år ska julkorten vara postade.

    2011-12-03 | 16:09:32
    Bloggadress: http://fjarilkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: