DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Känslotavlan klar, nästan..

Kategori: Rensa I Själen


Första bilden: Gjorde allt basic.
Andra bilden: Justerade färgernas övergång, samt ordnade upp lite i mitten och fixade mer gult på det grågula vid spiralens start- ände.
Tredje bilden: Gjorde mjukare övergång i det eldiga i mitten, gulade till det som skulle vara gult, samt gjorde färgövergångarna ännu mjukare. Mer blått, så att det skiljer sig mer från det svarta i spiralen.

Tredje bilden igen, större:




(nä, ser nu att färgen ska gå ihop mer smidig övergång i mitten, det gula o röda. Fixar imorrn!)

Kommentarer

  • JD | sextiofem kilo ska bort säger:

    jag vill också måla nu känner jag!



    tack fina donken :D

    2011-08-30 | 07:15:25
    Bloggadress: http://josdil.blogg.se/
  • Frida - Mamma till Elsa säger:

    Jag trodde också Elsa var mycket äldre :P

    Se där..

    Körsbär växer inte så bra här uppe i norr så det är ingen idé :/

    2011-08-30 | 12:02:26
    Bloggadress: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: