DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Ultraljudet i detaljer

Kategori: Våfflan BF feb-11

Jag skulle berätta aaallt om RUL. Men det kan jag ju inte utan bilder, det blir ju fecked app fel. :P
men men. Längd o vikt och såna där mått som bebisen har just NU, det står i inlägget därnere som jag skrev igår. Det med siffror.

Bebisen sprattlade rätt gott, lite lagom sådär mycket, så man fick se allting. Nej inte könet. Det får vi inte veta, och vi vill inte veta. Många som undrar om det.. :S
Har ju ändå skrivit det i menyn till väääänster, ovanför mitt rosa tryne.
<-----


Fick massor av bilder, och mitt kamerabatteri är på laddning nu så ska visa er bilderna sen. I prooomise.
Jag va inte kissnödig, men bebisen syntes jätteväl ändå. Man ska ju ha full blåsa på UL, säger de.

Man såg näsan, konturen till ögonen, öronhålorna, hjärtat som slog.. Benen som den sträckte på. (det kändes inte ens..? Lustigt.)
Den ligger nu med huvet uppåt. Det gillar jag inte. Men å andra sidan är jag inte i vecka 39 nu, ändå... :P Den hiner roteeera, som det heter.
Imorron är det halvvägs milstolpen, Imorron är det vecka 20. Äntligen!

Minns inte att man såg kroppen så hiimla tydligt och väl, förra gången? och det var ändå i december -08. Inte alls längesen ju. Nu såg jag ju låren och hela kroppen, inte bara benen inuti. Kanske är man mer van vid att urskilja det nu, men jag tror det är ny teknik de har.

Vi fick en bild på ena handen och ena foten. Stora fötter han han minsann!
Jag tror ju det är en pojk, fram till jag är bevisad motsatsen, det är bara så.

pöss

Vincent på UL, Lasse, Jag, Shaggy som bejbis.

Donken


Kommentarer

  • madde - ensamstående mamma till charlie säger:

    Jaaa men bara för att man får barn så skiter ens vänner i en bara för att dom tror man bara pratar nappflaskor och bajsblöjor eller? Knappast /; är jag med någon kompis som har barn såklart pratar jag om det, men om de är en vän utan barn vill jag prata om allt förutom bebisgrejer faktiskt :P



    Japp. nattlampa fick det bli :) gick jättebra och jag fick sova haha! Har Vincent haft problem med mörker eller något liknande?

    2010-09-15 | 11:31:49
    Bloggadress: http://madeleineeidland.blogg.se/
  • JD - Gastric Bypass opererad säger:

    åh ultraljud, allt blir mycket verkligt då! :D



    5 ärr, eftersom när dom opererade gjorde dom 5 små hål i min stackars mage :)



    lilltilda fyller 7 månader gammal idag :D min fis blir stor. nästan så man börjar gråta

    2010-09-15 | 13:03:41
    Bloggadress: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här: