DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Tävling 2, Hos fröken M!

Kategori: Tävlingar



" Jag tävlar om valfritt plagg till ett värde av max 300:-
hos Fröken M i samarbete med Evasunderkläder.se. Tävla HÄR du också !"


Tävlingen avslutas den 3 oktober



Jag ska jävvla vina lite till. mohhaaha :P
Nejdå. Men tänk ooom? Min klöver och lyckliga lotta kanske ser till att jag faktiskt vinner igen.

Japp jag hoppas.

Kommentarer

  • Fröken M säger:

    fick du erbjudandet om havrevälling oxå från buzzador ?

    Min muffins tävling slutar 27e sept och och underkläderna 3 okt :)

    2010-09-17 | 10:11:06
    Bloggadress: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här: