DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Me&I-Partyt (barnkläder homeparty)

Kategori:

Haft me&I-party härhemma idag, vi blev fan fler än jag trodde fastän min granne aldrig dök upp.. :/
RUMPTOTT kom hit, det är första gången vi träffades idag.
Irl, alltså.
Vi har snackat massa bebisbajs och pengakris, städning och PMS-ryck med varann, på bloggen, sms och msn. Jävligt kul o träffas på riktigt! :)

Det som slog mig mest, var att den jäkeln har ju gröna ögon. Såna där jävla snygga ljusa, gröna ögon.
Inte alls avundsjuk.... Iiiinte då... :/
Haha!
Förbannat trevliga och vettiga männisskor, hon och hennes gubbe Erik.
(Lasse och Erik försökte mygla sig förbi själva partyt, genom att sitta kvar i köket o prata. Mohaha. De fick minsann ropas in i teverummet och vara med o lyssna..!)


Arvid var lite hostig fortfarande, men han verkade relativt pigg och busig ändå. :)
(hennes pajk)
(den som är under 1 meter lång..)

Jag fick hem Min, Lasses, och Vincents mössor, alla tre svarta stora, med en limegrön T-rex på framsidan. Vincent kommer bli COOWLAST på dagis!

Vi har ju likadana också så hans föräldrar kommer ju att bli de coowlaste päronen på dagis också.

Nu ska jag äta äppelpaj som vi just bakat. Jag hittade en påse pulver vaniljsås i skåpet.
Jag gillar paj.
Har kommit på att det går jävligt snabbt att göra.

Pöss på er snuppi-gubbar därute.

DONKEN

som fortfarande inte lyckats fastna på nån ny bild. 
Tar ikväll, för jag är rätt fint sminkad o snoffsad dagen till ära.




Kommentarer

  • Anonym säger:

    $v jaha :) hoppas de blir kul

    kramar

    2010-09-18 | 20:02:44
    Bloggadress: http://ldts.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Gud vad gott med äppelpaj, jag vill med ha=/ ingen sådan här idag inte... vi måste börja försöka tänka på att sluta vara tjockisar...pff;)

    2010-09-18 | 20:46:21
    Bloggadress: http://frokenklumpeduns.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Jo det är jättegott.. Men jag känner att jag vill hellre käka lite god mat än typ något sådant... Så istället för att tänka på att jag ska ha gott käk som är hälsosamt o sen hälsosamt "lördagsgodis" så lagar jag hellre något käk som är lite onyttigare o sen får det vara bra..:)

    2010-09-18 | 20:53:33
    Bloggadress: http://frokenklumpeduns.blogg.se/
  • rumptott säger:

    haha du kan få mina ögon om du vill? =P

    jag bryr mig inte så mkt om vad jag har för ögonfärg.. =P



    frallorna du hade bakat va super goda =)

    o smöret räckte o blidde över av ^^ de såg jag =D

    mm lite hostig e han allt fortfarande med inte alls så hemskt som de har vare innan =D glad för det

    Japp de va tur du ropade in dom hehe hade vare lite svårt o försöka diskutera med erik annars om vilka kläder man skulle köpa =P

    va sjukt kul o ÄNTLIGEN träffa dig idag.. de va banne mig på tiden.. får vi göra om snart igen tycker jag =D

    pöss <3

    2010-09-18 | 22:40:47
    Bloggadress: http://imissmymom.blogg.se/
  • Ekis säger:

    Var faktiskt väldigt trevligt, framförallt att få se dig igen IRL! Längesen jue! Nu ska jag ägna mig åt min otroliga bakfylla och gå och slänga mig i sängen igen... KRAM!

    2010-09-19 | 10:58:51

Kommentera inlägget här: