DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Ljusparty, KOM HIT!

Kategori: Kalas



Jag fick ju ett bad upphällt åt mig igår. På egen begäran, men ändå.
Dessa doftljus kommer från PartyLite.




Den 10e oktober 2010 klockan 14.00 kommer jag att vara värdinna för ett ljusparty med produkter från PartyLite.
Min BB kompis Sofie är konsult för detta, så hon kommer hit och håller i denna visning. Det blir doftprover, spa, handmassage osv osv osv.

Sofie, mamma till Nellie är en bloggmamma jag hoppas kommer. Hon skulle fixa skjuts. Rumptott som har Arvid skulle kolla upp om hon kan komma igen :)
Ni som är intresserade av att träffa mig, bloggmammorna och några till här hemma hos mig i Värnamo är hjärtligt välkomna.

Som om inte det vore nog (att få träffa mig, o få spa) så bjuder jag på fika också!
Eat-all-you-want buffét.

Säg till hur många du tar med dig hit bara, så skriver jag upp det. Jag vill träffa er alla! <3

Nya höst/julkatalogen har kommit med doftljus och ljusstakar till julen..

Söndagen 10 oktober kl 14.00.






Kommentarer

  • Bella säger:

    Mjo de är ju sant. Du får börja ta betalt ;) Vad mysigt de där såg ut då :O

    2010-09-25 | 15:08:21
    Bloggadress: http://isabellalindroos.blogg.se/
  • Pippi säger:

    Åh, så mysigt det såg ut vid badkaret me like

    2010-09-25 | 15:11:10
    Bloggadress: http://pippibears.se
  • M i z c a säger:

    Han sa bara att om han bara fick ta en av oss ville han ta henne eftersom hon vart anställd längre än mig.

    Och med anställd längre än mig menar han när hon var hemma och mammaledig under varseluppsägningen.

    Vi blev varslade båda två samtidigt, men hon var mammaledig just då och kunde därför inte gå.. hon var inskriven som anställd i företaget men var alltså hemma.. när mammaledigheten var slut fick hon komma tillbaja och jobba sina två uppsägningsmånader... så pga det är hon anställd längre, fast jag har jobbat i företaget mer.. så att säga. Var där t.o.m sommaren 2006

    2010-09-25 | 15:19:20
    Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
  • madde - ensamstående mamma till charlie säger:

    jaha =) men när skall man komma och åka hem? :P kollat tågtider och priser *=DD

    jaho haha kanske det är ;) haha

    2010-09-25 | 15:23:24
    Bloggadress: http://madeleineeidland.blogg.se/
  • madde - ensamstående mamma till charlie säger:

    vad kul! Ett sådant barkar har vi exakt också :D haha



    Aha, de var väldigt lite tid.. :P jag som är så fattig haha, blev 139 spänn fram och tillbaka, tror inte jag har råd att lägga "så mkt" för en sådan kort stund tyvärr =( hade de varit lite fler timmar hade det nog gått, och mer varit "värt" den stora "summan pengar" /= men kanske :)

    2010-09-25 | 15:30:49
    Bloggadress: http://madeleineeidland.blogg.se/
  • Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare säger:

    Nu funkar det att ladda upp bilder :D

    2010-09-25 | 18:27:00
    Bloggadress: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: