DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Good Luck-charms

Kategori: Inredning

Jag köper lite blommor och inreder enligt feng shui.
Då vinner jag 2 biobiljetter veckan efter.
Nån dag senare får jag ett mail om ettt paket blöjor som skickas till mig gratis från buzzador.
Och idag van jag en bloggtävling, smink från adara.

Jag ska misann vårda mina två blommor som vore de av guld.
De är ju nästan fan det. :)

När man är pank, är sånt här extraeeeexxtraaaaaa tacksamt. <3

Kommentarer

  • CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA! säger:

    Haha ja de va nära om inte annat! :P

    Yes jätte len är den, ingen katt här inte. Men en chihuahua som gärna kommer gosa in sig i den om inte annat :P

    2010-09-17 | 00:46:58
    Bloggadress: http://classys.blogg.se/
  • I got the Miley Cyrus Virus säger:

    Gillar du Miley Ray Cyrus? Kolla då in min blogg

    2010-09-17 | 10:48:30
    Bloggadress: http://cyrusmiley.blogg.se/

Kommentera inlägget här: