DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Eureekaaaaaaaaaa!

Kategori:




preggo med Vincent i 7e månaden.


Jag kom på att! Jag kom PÅ att!!

Jag vill använda mina leggings till vardags, inte bara de vanliga byxorna.
Leggingsen har jag i tröjskåpet, och jeansen i byx-skåpet.

Men, för att då använda leggingsen lika mycket, så kan jag ju för fan lägga dem i byxe-skåpet också! Dååååå kommer jag ju håg det.

Fifan så smart, men korkat att inte kommit på det tidigare.
Kan ju vara för att jag inte funderat så hårt på det.

Kommentarer

  • Milly - Mamma till tre flickor ♥ säger:

    haha ja förbannad blev jag, men förutom det så var hon trevlig. Orka hålla på att bråka och sen kanske få en ännu värre.. Då skrek jag lite tillbaka

    på henne.. :)



    Nä hann aldrig få bedövningen så det enda jag fick var lustgas som inte hjälpte knappt ändå..



    Jo jag bor i Mjölby jag (ligger vid linköping om du vet vart det ligger) :)

    2010-09-25 | 19:31:08
    Bloggadress: http://milliez.nu
  • W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf säger:

    haha, det lät som en bra ide ;)

    Leggins är nog de bästa när man är gravid.



    cutiie mage!



    haha jaa, han lägger upp benen och klättrar och hakar sig över med hela kroppen och håller i med händerna, han har lärt sig det va sig själv, riktigt smart unge .. han är 2 år på nyårsafton :) hur gammal är din?

    kram

    2010-09-25 | 19:53:38
    Bloggadress: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
  • charoline säger:

    haha! ja men lägg dom i byxskåpet med en gång då!!!! ^^,



    härligt snyggt hår du hade där!

    2010-09-25 | 20:03:52
    Bloggadress: http://charolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här: