DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Blommor för Lycka & Pengar

Kategori:

Som ni kanske såg i planeringen så har jag varit på barn/mammakläder-party idag hos en tjej som är konsulent för Me&I.
Den artonde ska jag ha ett sånt party här hemma, för er som bor inom rimligt avstånd till Värnamo. Hemskt välkomna!
(fan så kul det skulle vara om nån bloggare kom, så man träffats IRL!)


Jag handlade för en ganska generös summa pengar, men jag försvarar mig med att mössa måste man ha (alla tre i familjen) och kläder behöver han, lillpajsarn.
Jaaaaa, massa dubbelmoral med att vara fattig o handla massa ändå.
Jaaaaaaa, jag är väl inte mer än människa.

Mådde bra och var glad och allt, så jag körde inom ICA på väg hem från visningen, och köpte rosor till Lasse för att vi idag varit sambos i två år.
Sen för att boosta mig lite mer och försöka påverka lyckan och ekonomin, köpte jag en Lyckliga Lotta (blomma) och en röd Klöver. (blomma)
Symbolik är nåt jag tror på.

Klöver är ju pengar och Lyckliga lotta är ju glad. :)

Funkade nog inte som jag ville, direkt när jag kom in i hallen blev det massa dååålig stämning.
Vincent hade inte somnat än, o Lasse var väl smått frustrerad över det.

Vi får se om det har funkat tills imorgon. I believe in my happy flowers. Inte alls flummigt, nej nej. Aaa, visst, jag är helt normal.

Not.

Kommentarer

  • Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Bella Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ säger:

    Jo de blev bra! :)

    2010-09-02 | 00:28:38
    Bloggadress: http://isabellalindroos.blogg.se/
  • Sophie mamma till Nellie säger:

    18 mil till dig, så inte jättelångt ändå :D

    men ska ha kalas fö Nellie den dagen, annars had ejag benne mig fixat skjuts :D

    ååh föresten så var jonas där med sin bror förra veckan, i värnamo, och köpte en bil :O jag skulle banne mig åkt med och våldgästat dig mouhahaha :P pöss

    2010-09-02 | 09:08:21
    Bloggadress: http://beylejd.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Har ni kollat på huset? var det något o ha? hur såg det ut inomhus?

    2010-09-02 | 15:54:29
    Bloggadress: http://frokenklumpeduns.blogg.se/

Kommentera inlägget här: