DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Bilpriser

Kategori: Annons

Om vi skulle sälja Audin istället för att skrota den, skulle vi kunna få ut så mycket som 15000 kr för den. Eftersom den är i så pass dåligt skick, så tror jag att den summan är en drömsumma.

På bilpriser.se kan man värdera sin bil, eller någon annans om man skulle vilja kolla hur mycket en bil på tex blocket, är värd.

Jag fick fram att Audin är värd mellan 0-15000 kr där, och det kan ju vara vad som helst. Kanske atrt den går att sälja ändå, tänker jag. Som reservdelsbil, tillexempel. Har sett i tidningen att det är flera privatpersoner som letar just efter bilar i vilket skick som helst, som de köper och gör guhhvetvad.

Det är lätt att navigera på bilpriser.se, och man hittar snabbt besked om hur mycket bilen i fråga är värd.

När jag ska köpa Bilar sen nångång, så ska jag kolla upp det med denna sidan först. Då kan jag se till att inte bli lurad, och det ger mig utrymme att pruta. Denna hemsidan har varit verksam en längre tid, och de ger snabba proffsiga svar om bilen man vill kolla upp.

Som ni kanske redan vet, så vill jag isåfall ha en Vw, eller en Volvo.
V ska det vara.

Kommentarer

  • Linda - En Vimsig Mamma säger:

    dey skadar ju inte att prova sälja den! vi hade en bil som inte ens gick framåt utan att hacka!

    Två krossade fönster rutor och punka på ett däck.gammal som satan,men vi fick ändå 3000kr för den =) haha så varför inte sälja bilen om ni vill spara undan pengar!?kram

    2010-09-24 | 12:38:29
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här: