DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Bara.. arg.

Kategori: Aggro-Donken

Ja, nu kommer äntligen ett ordentligt inlägg.
Fick ju svara på er allas söta kommentarer.

I början, när jag skaffade bloggen, var jag rädd att jag skulle få såna där jävla anonyma mobbarkommentarer. Jag har fått TVÅ. På ett år. Startade bloggen i oktober 2009.

Jo för vet ni vaaad, att jag har ont i bäckenet. TjoHEJJ vad roligt, jag som inte redan ÄR förbannad och vresig va! Tjofaderittan trallera. Jävla fanskapshelvetes skit.

Vet ni en sak, jag längtar rätt ordentligt till februari.
Jaaaa, jag må vara en fecking dramaqueen nu, men jag är sur, och då blir saker och ting aningens överdramatiserat och argt.

På tisdag ska vi kolla Ultraljud, ett såntdäringa RUL som di säger i smålann. DET däremot, ser jag MÄKTA fram emot! <3 Det är ju i övermorron.

Imorron är det en slappardag för mig och Vincent. Jag ska se till att skicka CV till ett companyyy, och kräva att få jobb. Sen, om inte det funkar, ska jag kräva att få timjobba där.
Jag BOR ju för fan PÅ companyyyt.. Nästan. SÅ jävla preggo är jag inte att jag inte vet hur man monterar och packar lådor.
Diskriminifuckingering. (nya ord är jag nog världsmästare på. Ta hit guinnes rekord, jag ska få penge.)

Tidningsbud klarar jag inte vara, annars hade jag sökt som det med. (cykla med 500 kilo tidningar är inge bra om man är preggo.)

Halvvägs på torsdag nu dåva. The Big two zero, twenti.

Måndag eller tisdag ska Banken med stort S ringa till oss, och säga huruvida vi får lån eller ej, och isf kanske hur mkt på isåfall.

********************


OBS!!! OBS!!!

Kom ihåg att TÄVLA HÄR i min alldeles första tävling. Jag samarbetar med den goaste scrappar-mamman ever, nämligen Krigge.  Ett helt STARTKIT med scrapbook-grejer, står på spel! De som gillar att pyssla, eller bara att vinna grejer, skall och BÖR vara med. It's an order. ;)


OBS!!! OBS!!!

Kommentarer

  • CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA! säger:

    Då tycker jag att du sak skaffa en för det va verkligen jätte skoj :)

    2010-09-13 | 03:02:42
    Bloggadress: http://classys.blogg.se/
  • Hannele - Snart 2barnsmamma säger:

    Svar:

    Haha..nja jag vet inte vem han är lik längre xD Men han är sjukt lik mig när jag är liten ;) haha..har du sett det ? ;) det tkr jag iaf att vi är :D haha..folk har till och emd trott att det är KEvin på bilden xD HAHAHAHHA..jag avlider ;D

    Så jag antar att han är väl lite mer lik mig när jag är liten fast alla säger att han är sjukt lik sin pappa :K



    Kevin höll på att bli en oxe, den 4.e maj ;) 2 dagar innan min 20 årsdag. Åkte ju med kraftiga förvärkar och grejer men fick massa grejs emot det så stoppade allt :K hööh..



    Aaah..ja J torkar golven, dammsuger, lagar mat och plockar väl upp lite små saker :K



    Gash! Vad obehalgigt hatar foglossningar o.O

    2010-09-13 | 09:25:59
    Bloggadress: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: