DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

God Jul och Järnkräk?

Kategori: Pyssel

"Du är inte så mycket på bloggen nu va? Det märks.."

Japp, fler än en som sagt det nu. Haha! Stämmer ju, jag är ju på jobbet. När jag kommer hem gör jag julkort eller målar lyktor eller slår in julklappar... eller städar upp karlns äckliga strumpor han slänger under (ibland PÅ!!??) soffbordet..

Jaja, han städar också. Och får göra ärenden till ica och posten och hämta kaffe och hämta saxen och tejpen och allt annat jag behöver som jag kommer på när jag redan satt mig ner med pyssellådan.

Igår var det tamigfaaaan julafton!
Fick paketet från Krigge... Ska visa sen. Hon hade stoppat ner massor massor extra, och jga var helt salig hela jag. Jag bara satt o gapade, och fete-smajlade om vartannat. Kamerabatterit har vart dött men laddade det inatt så ska visa er bilder på det sen. Igårkväll blev det nåt kort gjort inför jul såklart... Kunde inte låta bli att testa alla nya pysselgrejer jag fick. ;)

<3

Nu gå till dagis, jag kräktes i natt så jag vågar inte jobba idag. Men vincent ska få leka med sina poolers i snön.
ps. Vecka 30 imorn- sen är de jävvla ba 10 vecker kvar! :o :o


Kommentarer

  • Johanna säger:

    whoho 10veckor går fort :)

    2010-11-24 | 11:15:02
    Bloggadress: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
  • Frida - blivande mamma säger:

    Om du ska vara hemma idag vill vi se lite update. Du får låta pyssellådan vänta några minuter. :) Kram Kram

    2010-11-24 | 11:25:33
    Bloggadress: http://allgren.blogg.se/
  • Jannika mamma till Jillian säger:

    Min karl lägger strumpor överallt med svaret;jag ska ta dem imorn men han gör det aldrig!!!!! du är itne ensam!:)

    2010-11-24 | 11:37:23
    Bloggadress: http://jannikassmulor.blogg.se/
  • Annelie säger:

    Åhh... Tänk... Bara 10 veckor kvar!! Häftigt!! Är verkligen jätte nyfiken på vem det är som gömmer sin i din kagge!! :)



    Hur har du det annars?? BRA hoppas jag!!



    Pözz å Kramz

    2010-11-24 | 12:36:02
    Bloggadress: http://redtulip.blogg.se/
  • Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan säger:

    Gudars så spännande! Snart har du nåt slutet på den här graviditets-resan! Hur känns det egentligen?

    2010-11-24 | 20:51:22
    Bloggadress: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
  • Anonym säger:

    nej men vad kul att se att du lever =) som du kämpar på !! Jag vill ju inte missta dig!

    jo sms finns ju fast jag har haft det mycket själv också så hinner knappt svara när folk ringer och julpyntet är inte uppe helt än heller =/



    mss yo kram

    2010-11-24 | 21:36:52
  • Camilla säger:

    Kul se inlägg från dig igen :) Men vet hur det är när man inte riktigt hinner med, jag har själv svårt att hinna med bloggen och mina kommentarer får lida..jag hinner inte med känns det som även om en kommentar bara tar några sekunder att skriva.

    Krya på dig!

    2010-11-25 | 09:17:45
    Bloggadress: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: