DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Ak hit idag, Presentmassa!

Kategori:

AK fyller 25 idag, och på torsdag fyler Jeje 19.
Så idag kommer AK hit på födelsedagskaffe, jag har en liten surprise åt henne också, men det är bokstavligen inget stort, så om du läser detta så dont get your hopes up too high.
Du får nåt riktigt sen när jag dels kommit på vad, och dels fixat detta "vad".

Jag fick i födelsedagspresent

- 2 st H&M presentkort, de ska jag utnyttja så fort jag får chans, min garderob gapar tomt. Av Mazooo och Ida.
- Röd OBH Nordica ARTIST plattång! Av moder min. Önskat en ny för den gamla ångarn var varm, kass och skum.
- Tre lotter, nitlotter tyvärr.. Bra för Jennie, mindre bra för mig. Höhö!
- 3 flaskor vuxensaft. Jappjapp, två melonsaft och en vindruvssaft.. Från AK.
- 10 par sockar av mamma (<3<3) Hon lurades, för det var en Orrefors-glasbruk-låda de låg i och jag ba: ooooh, men dyyyyrt wtf, o öppnade o så vare sockar. Hahhaa! :D

- Akrylfärg o penslar. Av mamma. Äntligen, nu kan jag börja måla igen!
- Två böcker (en roman, och en med roliga bebisbilder med text till) Av mamma
- Parfym So Exciting, av Elin, StorBror och Brorson. Luktar fruktigt o fräschigt!
- Lila höga ljuslyktor Mörka lyktor som jag hade ljus i igår när Vince lagt sig. Mysigt ljus som fasen! Från LillBror och Illa.
- Grillvante + grytlapp vit med svarta döskallar på! Mamma känner mig... (a)
- Limegröna små små lådor att ha i spegelskåpet i badrummet. Also mamma känner mig..
- Väska med nitar i svart, och lila orange o rosa. Från Svåger och hans bruding, helt underbar! Behövde en ny dessutom.
-
Svartvita zebra-strumpbyxor, också från dem, hade dem på mig i fredags. Läckra som fan!

- Blommor, kort, pengar och påskägg. Av mormor morfar, svärfar svärmor svärmormor, svärfarmor, Lasse, osv osv.
I like flowerrrrz!
Korten hängde jag upp på kylskåpet, och jag vände grattis till förlovningen, Lasse-kortet från mig, på det hållet så att folk nu kan se.


HEJ,
Tack alla för en fin och trevlig och rolig födelsedagshelg!

HEJDÅ! *klapp!*

Donken

Kommentarer

  • Bella säger:

    jaha okej, nej det visste jag inte! :D



    Hade tyvärr ingen kamera med mig :( Det var en vuxen långhårig brunögd svart katt hona :D haha

    2010-03-30 | 11:13:04
    Bloggadress: http://isabellalindroos.blogg.se/
  • Bella säger:

    Va duktig du är! :) Ja käkade nyss lunch jag ;) Hehe

    2010-03-30 | 11:18:06
    Bloggadress: http://isabellalindroos.blogg.se/
  • Linnea säger:

    Mammor har så bra koll! :)



    SV Yees visst är hon en bloggare. En grymt rolig, skön och avslappnad brud som inte bara skriver om nagellack, dagens outfit och hur mycket pengar hon har haha.

    2010-03-30 | 12:16:01
    Bloggadress: http://katinaheldine.blogg.se/
  • Sooz Photography säger:

    sv: Haha, no worries. & tack! Nej den är inte tagen hos mig utan i en stad som ligger en bit härifrån :)



    Vad mycket presenter du fick, kul!

    2010-03-30 | 14:09:56
    Bloggadress: http://chiliad.blogg.se/
  • Linnea säger:

    Sv ja visst var den söt, snällt av dem tycker jag med ;) Absolut, vi behöver bara bil så vi får med oss panten haha. Ska bli skönt när det blir städat och påskfint!

    2010-03-30 | 15:45:55
    Bloggadress: http://katinaheldine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: