DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Sol Ute, Donken Inne.

Kategori:

Fick GladaGrodan.se-leverans idag!
Tryck till Vincent, och namnlappar till tröjor och byxor, osv.
Finfina tryck och tröjor, till mammorna för morsdag.. Mamma fick en, men visar dem först när Carina fått sin present också. Tommy- du säger inget! ;)


Ett tryck jag strök på, på en svart tröja som han redan hade. Detta är framsidan.

Närbild.


Baksidan- en stjärna uppochner. Coolare så. Mycket coolare.


Namnlappar att stryka på i kläderna sen när Herrn börjar dagis den 17e aug.
Jag valde många färger, för att grönt dels inte passar till allt. (va? eller? jooo..) Och för att lite mer variation är inte fel. Grönt blir lite för mycket mig. Det är ju Vincent som ska ha detta..

Det var det för idag.
Mamma var här en sväng med förut och fick kaffe och busade massa med Vincent.
Jag har städat ur soputrymmet under vasken och varit allmänt duktig. Diskat o sånt viktigt också.
Satt på balkongen en stund med. Vincent är ju sjuk så vågar inte gå ut i gräset, men nu ÄR det ju sol ute.. Och jag får sitta inomhus ändock. Tragik på hög nivå.
Höjden av otur.

Pöss!

Donken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: