DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Linda- En vimsig Mamma, Gästbloggar!

Kategori:

Har funderat halva denna dag (Tisdag 8 juni) på vad jag ska skriva.
Blev lite nervös över att jag ska skriva i en annans blogg och inte min egna =/
Tänk om det blir fel, tänk om allt bara blir knas.
Och då tog det tvärstopp!! Jag visste inte alls längre vad jag ville skriva om och vad
jag skulle skriva om.
Sedan tog allt en vänding och nu så låter jag fingrarna leva
lite rövarliv och dansa fritt på alla roliga knappar =)

Jag hittade till Donkens sida via bloggtrafik för länge sedan och jag fastnade på en gång
för hennes blogg. Hon skriver så otroligt bra och intressant. Och inte skämms hon över sitt
språk och hon vågar verkligen vara en utöver MÄNGDEN!!

Hon verkar vara en stark kvinna i sina bästa år och JA alla har vi dåliga dagar så lite
negativt lär man få läsa en och annan dag. Men det gillar jag!!

Att få se att folk vågar visa att fler än bara jag har brister. I dom flesta bloggar så får man bara
läsa hur bra alla har under dagarna och allt är frid och fröjd.

Själv skriver jag om ALLT!! Både roliga, tråkiga och ja kanske dumma saker. Men ja det är min blogg
och jag har valt att öppna mig HELT för mina bloggläsare. Kanske inte det allra privataste man skriver ut i en blogg som flera hundra personer läser per dag, men bra mycket skriver jag ut.
 Och frågar någon person en fråga så ställer jag upp och svarar! Det är min regel, att svara på alla kommentarer och frågor!
Därför fixade jag en frågeruta som syns på sidan av min blogg. Mycket enklare nu!! =)

Men iallafall, jag känner igen mig ganska mycket i vad Donken skriver och jag har aldrig fastnat för en person så mycket utan att ha träffat denne.
Om jag fick möjligheten så skulle jag självklart vilja träffa just hon och hennes familj!!

Men just nu får jag nöja mig med att följa henne via bloggen!!
Rekomenderar henne varmt till alla läsare och bloggare!!

Ja nu har jag fått skrivit vad jag tycker om Donken och hennes blogg och samtidigt fick jag
in lite info om mig också =) Och ja nu har jag nått målet med mitt inlägg så jag avslutar här
och nu.

Sedan vill jag gärna att ni följer både Donken och mig i våra bloggar för båda har barn, drömmar och MÅL!!!



Tack underbara DU!!!! För att jag fick skriva hos dig!!





Kommentarer

  • Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen säger:

    Svar:

    Söta Kevin tackar så mkt ^^,

    Hehe..ja det klart att födelsehunden ska också ha lite tårta, inte ofta man fyller hundår heller ;) höhö..



    Ang om giftemål så hade jag fan lätt kunnat gift mig om jag var gravid om nu jag hade varit sugen på att gifta mig dvs :P HAHA..fatta vad roligt x) Haha..



    Sköööt om er med :K

    2010-06-11 | 07:27:03
    Bloggadress: http://mammah.bloggplatsen.se
  • Rumptott säger:

    det är lungt gumman . <3

    det är de man har vänner för.. få skriva av sig oavsett tid på dygnet.. =)

    o att man får skriva precis vad man vill =D

    jag kommer säkert terrorisera dig någon dag med ska du se =P hehe..



    pöss o kram <3

    2010-06-11 | 08:39:15
    Bloggadress: http://imissmymom.blogg.se/?tmp=16180129
  • Chanto säger:

    sv: jo då... jag har haft långt hår.. jag brukade ha långt hår för.. men det var nog 2 år sen jag hade långt... bruka ha rätt så långt hår... har ju haft håret ända ner till röven... hehe...

    2010-06-11 | 09:34:29
    Bloggadress: http://chanto.blogg.se/
  • Chanto säger:

    sv: jo då... jag har haft långt hår.. jag brukade ha långt hår för.. men det var nog 2 år sen jag hade långt... bruka ha rätt så långt hår... har ju haft håret ända ner till röven... hehe...

    2010-06-11 | 09:34:30
    Bloggadress: http://chanto.blogg.se/
  • feztis säger:

    hehe yes, det blev lite mycket att hålla reda på med fem barn ;) Jodå, fick sova till halv nio ungefär. Fast natten har ju inte varit den bästa så man är trött i alla fall :/

    2010-06-11 | 09:41:59
    Bloggadress: http://feztis.blogg.se/
  • Rebecka säger:

    Sv:

    Ja, det är en tv-serie. Du måste börja se det, det är jättebra !! Jag vill ha böckerna :)



    Ha en bra dag!



    Kramar Rebecka

    2010-06-11 | 13:53:13
    Bloggadress: http://alltomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här: