DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Dagis och Polkagrisar :)

Kategori:

Jag ringde till "förskolesamordnaren" nyss, blev kopplad vidare till nån som lät VÄLDIGT mekanisk och pratade i mun på mig, jag trodde det var en annan telefonsvarare bara, först.. Den där kvinnan sa iallafall att hon jag sökte, kankse är på lunch, och att jag ska testa senare.
Om hon har semester borde hon väl sagt det, va?

Jag har en present sen till Sofie och hennes familj som de ska få, som tack så in i NORDEN för att hon räddade mig i nöden, så att säga, när hon stepped up och volunteered som babysitter när jag jobbade förra veckan.
Ska bara fixa lite mer med presenten..

Idag vill jag åka till Gränna och köpa massor med polkagrisar, och de stänger vid 19. Vill ha med Familjen Sofie dit också, så jag hoppas att de kan och orkar, när karln hennes slutat jobbet.
Salta hallonpolkagrisar.. Mmm...
<-- Jag såg lite ut som en polkagris på benen på midsommar. :P

pöss i gumpen

herr Donk

(jag heter HÄÄÄÄRRR GRIIIIIIIS!) -pumbaa.

Kommentarer

  • Fii säger:

    sv: usch ja eller hur, det är svårt att somna när det är så varmt ;( Fast inatt somnade jag redan kl 10 faktiskt :D så fick sova ca 8 h innan jag skulle upp vid 6 ;P skönt som fan :D Hoppas du har/har haft en bra dag snäckan :)

    2010-07-14 | 13:26:18
    Bloggadress: http://fiii.blogg.se/
  • Sofia säger:

    sv; Min lilla älsk är en tjejkompis så tror de blir en fika på stan eller något :)

    2010-07-14 | 13:32:48
    Bloggadress: http://sofiajosefineolsson.blogg.se/
  • who the fuck is säger:

    Kaxiga strumpbyxor

    2010-07-14 | 13:43:43
    Bloggadress: http://whothefuckis.se/

Kommentera inlägget här: