DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Vart ute o gått, minsann.

Kategori:

Idag vara jag dutti som fan.
Jag vaknade av att AK ringde, och tjötade på mig, så jag gick upp. Jag skulle fixa allt morrontjaffs och sånt, sen gick jag bort till henne, för vi skulle ut o gå.
Det var det jävligaste jag varit med om idag, att gå dit.
Först och främst var inte väglaget det allra bästa med barnvagn.
Gångstigarna här är helt jävla upfuckade med snö, slibb och is.
Fastnade flera gånger med vagnen.

Och dessutom är det stooora jävla snövallar vid vissa övergångsställen. Stora höga brunvita saker.
Förbannad blev jag. Jävvla kommunarbetare som inte fattar allas behov. Nog skällt om dem, det tog ca 22 minuter för mig att gå till AK's hus.
Jag var görsvettig när jag kom dit, för både jag och Vince var helt uppbylsade för vinterväder.
Han bara ligger ju, så han blev inte svettig alls.

Jag fick låna ett linne.
Jag fick massa kaffe, jag behlvde verkligen det! Jag bad om en massa saker med, så hon blev nog liyte knäpp på mig, men imorn kommer hon hit, o då kan hon få en massa krävomål, så det jänar nog ut sig i längden hoppas jag.
Det var första gången jag var där, idag. Och vi har kännt varann sen förra sommarn, -08.
Shit, över ett o ett halvt år nästan väl.

Den dummingen, som jag umgås mest med av Vmo-borna, ska snart flytta, till sommarn. :(
Jävligt fint hus med lyxgolv (mörkt trä) och hela faderutten, det är så man blir grön i fejjan.
:D
DÄR vill jag dricka kaffe och glo på ögongodis för en inredare-wannabe.


Over fo nauw, men skriver mer sen.

Donken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: