DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Utskrift, Vincent tokig, Vykort.

Kategori:

Jag får inte skriva ut 31 sidor, vilket innefattar oktoberbloggen.
För Lasse.
Jag ska göra det hemma hos svärfar som har en laserskrivare, sa han.
Vi har en vanlig bläckskrivare. Lasse sa att bläcket tar slut på 10 sidor, typ.
Sur blir jag.

Vincent är fortfarande sjuk, jag är sjuk. Lasse verkar rätt frisk.
Duschade förut.. Blir så torr i huden. Smörjde in ansiktet med babybadolja.
Blir väl finnigt som fan nu sen.

Vincent ryckte ut en sladd till en lampa förut. En bordslampa som är en boll och står på hyllan breve TV'n..
Men SÅNA grejer kan man ju inte barnsäkra, eller hur gör man då, eller va? Ni som vet. Dra ut sladden och ha den vid lampan när den är släckt, kanske. Och bara ha tänt när Vince sover..

Jag känner mig seg, dålig och tycker lite synd om mig själv.
Hungrig är jag med, Lasse gör varma mackor i min mack-grill.
(Den är fin, röd och kommer från OBH..)
Fick den i julklapp en gång. Det är sånt man knappt använder, men Ska Ha.

Jag drömde om Spanien i natt, att jag var där o hade det bra som fan. Vet varför, det är ju boken jag läser. Handlar om solkusten och allt det.

Natt och natt förresten. Jag skulle ju dygna, men det gick inte så värst bra. Somnade vid 9tiden iallafall. Vaknade vid 12, sen igen vid 4.

Så nu har jag, istället för att få RÄTT dygnsrytm, förstört den helt och hållet.
Det går inte om man sover för mycket, det gör bara inte det.

Lasse sitter klistrad framför Text-Tv och jag bloggar.
Väntar på mat..
Blir det mat snart?  Jag är hungrig. Ikväll kl 22 är det Medium!
Å halleda. Jag måste ringa mamma med, har inte pratat med henne på aslänge nu.
Flera dagar, alltså.

Lasse pratar nästan varje dag med sina föräldrar..

Jag fick ett kort idag av pappa, med Christina Aguileras parfym på, jag tror man kan ta hål på den där saken på, och så kommer det ett doftprov... :S
Ett vykort vare. Med en fastklistrad påse. Pappas brud jobbar i parfymaffär... Undrar vaaaar han fått tag i detta kort? ;)

Ne, ringa var det.

Puss.

DONKEN


Kommentarer

  • Malin säger:

    Fina tavlor du gör! :)



    Nä, jag förstår om du inte blev nöjd då! Trist. Går man och betalar vill man ju ha fransk manikyr i alla fall! Jag har jobbat med nageltippar för första gången nu ikväll, mamma fick vara försökskanin. :)

    2010-01-04 | 22:27:16
    Bloggadress: http://malinnordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: