DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Ugha ugg. Socialar mig.

Kategori:

Nu har jag glott runt en hel del bland bloggarna.
I vissa fall är jag ganska pinsam. Egoinas mamma tillexempel. Fick för mig att jag kände igen namnet från kommentarer härochvar. ICKE. Hon är ju på bloggtoppen på startsidan..
Hittade en del gobitar med.

Shaggy har gått o lagt sig nu, jag undrar om han blev rädd för omgivningen när han bonkade in i skåpet på dedär viset.

pöss!

DONKEN

Kommentarer

  • Dolly säger:

    haha aaa de e för att ja har barn o knappt tid för de.. har nu 3 plåtningar som väntar på att jag ska säga hej nu kör vi haha :p

    2010-01-14 | 22:14:03
    Bloggadress: http://fashionmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: