DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Tacktal till Sandra

Kategori:

Ja, det är ju tråkigt att du känner på dethär viset, "Sandra".
Det är tråkigt att du inte kan visa bild på dig själv, så att man kan jämföra. Har du rosa hår, och föddes sån?
Det kan ju vara så, och då kanske du blivit kallad både för flata, äckel, ful, tönt och omogen.

Jag frågar mig själv varför denna Sandra, inte skriver såhär till sin egna mamma, utan attackerar mig istället?

De andra Sandra'orna jag känner, är snälla rara och kan stava.
Jag har hört att när man mår dåligt, letar man upp dem man tycker om att knlanka på, för de ser annorlunda ut.
Jag gjorde det en gång, när jag gick i tvåan.
Det, min vän, var omoget.

Ja, det där med Flata då. Är det menat som ett skällsord, eller är man automatiskt helt homosexuell för att man testat på att fläta in längre hår i huvudet?
Så, med andra ord, varenda tjej som förlänger håret, slutar därmed automatiskt att dejta killar. Hej tjejer, är deras första ord direkt ut från frisören.

Jag vill tacka alla vänliga själar för att ni finns, och att ni accepterat mig som helt öppet homosexuell. Det ser ni ju på håret, så därför behövde jag inte berätta någonting.

Lasse är ju såklart egentligen inte kille på riktigt.
Jag undrar hur han fått så små bröst, och en dingeldongel istället för en snippa.
Det kommer jag att undra tills vi dör.

Jaha, så nu får vi ingå partnerskap, jag och han. Gifta sig är bara för Straighta människor.

Tack, "Sandra", nu slapp jag komma ut ur garderoben.

Tack "Sandra" för att du är en sån vänlig själ som upplyser mig om mitt dåliga liv som jag inte såg att jag hade.
Tack.

Tack för mig.

DONKEN

Kommentarer

  • rumptott säger:

    Haha..fy jävla roligt =D jävlar vad jag diggar dig =P



    haha du är här med min IDOL ^^

    pöss <3

    2010-01-07 | 18:37:11
  • Nååååååånna :D säger:

    sånt är ju såååååå jävla omoget.... man blir bara irriterad på sånt.. Annelie du är världens finaste och ska inte lyssna på såna töntar som inte ens fått träffa dig.. Det är en förlust för dom för snällare gumma än dig det går inte att hitta :) puuuuss

    2010-01-07 | 20:38:24
  • Idol-Josse säger:

    And you know who I am ;)



    Fyfan va omoget o kalla dig flata lr va hon nu kallat dig, inte kollat dina inlägg så ska göra det.



    Försök fan inte ta åt dig ens, de är hon inte värd. Usch jag hatar den där Sandra! ;O

    2010-01-08 | 16:48:16

Kommentera inlägget här: