DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Tackar som frågar. Tackor som Får?

Kategori:

Nytt rekord igen, och jämnt denna gången.

FEMTIO läsare Blankt.
Det är väl nu det är dags att skaffa Livvakt och hemligt nummer, va?

Näh, inte förrn jag har kanskeee... 500 om dan.
CSI Miami torsdagar kl 21 på kanal5. Innan dess är det ju Ungamödrar Norge. Och efter det är det väl Fringe..? Jag sitter och käkar Pez nu. Och pringles.
Hej Lördag som sagt.
Gissa vad Lasse gör, och var han är?
Alla gissar rätt, grattis.

Fem över 22 tittade jag mot soffan där han snarkade tyst i sin egna drömvärld.

Jag terrade tre av mina polare , tillika trogna läsare,  att länka min blogg på FB, eftersom jag ville slå gårdagens rekord i besökare.
Jag hade 10 minuter på mig att fösa in de nya amatörDonkbloggläsarna hit, så jag skrev en jävla massa och skrek och tjoade och hade mig, ungefär som man kan tänka sig att förvuxna karlar gör, när de tittar på fotboll på teve.
Eller som dedär kostymnissarna med aktier, på WallStreet.

Iallafall, när klockan hade 5 minuter kvar, såg jag att jag hade fattat en timme fel.
Hur fan kan man fatta en hel timme fel? Hon var 22.55.
Det betyder i vanliga ord, att jag hade en hel timme till på mig att få hit dessa nya läsare.

Satt o skrattade och pustade ut, men så blev det ju hela FEMTIO läsare idag också, så gårdagens rekord blev slaget med rååge.

Tack för idag!
*getting off stage*

Pöss

DONKEN

Kommentarer

  • Madde säger:

    Alltid kul med nya läsare :)



    Sv från min blogg:



    Kul att du kikade förbi :-), mario är helt klart de bästa ;-) . Jag är halvt besatt. Roligt att du gillade min blogg :-) . Ha en bra kväll, eller ja natt.

    2010-01-10 | 00:35:24
    Bloggadress: http://www.saramadeleine.se
  • Madicken säger:

    Well, bli medlem på den sidan så ;D

    2010-01-10 | 00:39:51
    Bloggadress: http://conler.blogg.se/
  • Madicken säger:

    Nej det är inga krav :D

    Bara bli medlem och så ^^

    Kram :D

    2010-01-10 | 00:56:54
    Bloggadress: http://conler.blogg.se/
  • cisssi säger:

    i like your hair ! rikgitgt najs asså ! :D

    2010-01-10 | 01:05:00
    Bloggadress: http://cisssij.blogg.se/

Kommentera inlägget här: