DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Svärmor, Ko, Sovrum, Kamera Återfunnen.

Kategori:

Nu jävvlar! Fick hjälp att göra länkarna klickbara, så ändrade länkarna i förra inlägget. Nu kan ni klicka där hejvilt.

Fick lite skäll av cisssij för jag inte kollat och skrivit nåt på ett par dagar, men så är det gott folk, att jag glömmer lätt. Så skriv svar till det jag skriver, så kollar jag ju automatiskt.
Jag sysslar inte med bloglovin', för jag har ju inte ens knappt fattat vad det är för något.

Svärmor var här en stund förut. Vincent fick en ko av henne! :D

Den är mjuk och den fiser om man trycker på den.
Han gillade massa att tugga den på öronen, benen och svansen. Haha!
Hon gillade hallmattan med, och såg direkt att skohyllan var borta. Gillar't!
Den är mycket mysigare, och (jag hoppas) man känner sig mer välkommen, nu. När man kliver in genom dörren.

Som jag trodde så låg kameran under soffkjolen. Mac trodde också det.
Han trodde först.

Så, nu kommer sovrums-efter-bilder:


Vändbart överkast FTW. Vårigt med ljusgrönt :D


Bäddat och bytt sänglinnen i båda sängarna som sagt.
Jag hoppas och tror att han sover bättre i nya lakan. Jag gjorde det i natt iallafall.
(Nya till oss från Jotex.)



Palla kläder överallt i sovrummet. Där ska man ju Sova!
Synd att garderoberna inte är genomskinliga, då hade ni sett all luft som helt plötslig inbefann sig i garderoberna då 2 sopsäckar kläder försvann. (plus en plastkasse)



Ja, jag ska försköna lampan i lite snyggare variant med, men det Kommer!


Sätta upp nya gardiner och lite mer matchande krukor i fönstret. Men det kommer, det också.
Jag är ju inte klar ännu, på långa vägar.

All skit som är här, får ni komma och plocka.
Ida tog ju som sagt inte speciellt mycket, och Macco kommer tyvärr inte varken idag eller imorn. :/ Sambon hennes har blitt sjuk. Chauffören då alltså.

Får väl fota lite mer tydliga bilder på allt som ska bort, sen får jag väl spara det hon (eller andra folk också) vill ha.
Men fan inte längre än till helgen.
Arg på bös överallt, förstår ni.
Mycket frustrerande att inte kunna bara KASTA all jävla skit-skräp-grejs-bajs.

Är det vårstädning på gång hos dig med?
Har du nåt tips på inredning i mitt "huus"?

Helst nytt fint, vad, pris och affär. 

pöss

DONKEN

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    tack vad gullig du är.

    Är allt bra med dig?

    Här städas det också och bäddas rent mm.

    Men nu ska jag bryta för en liten mat paus hehe.

    Göra nå kul ikväll? kraaam

    2010-01-25 | 15:26:17
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • cisssi säger:

    aaaah det är rätt ! så ska det va ! :D haha

    jag fattar för den delen inte heller bloglovin... hmm det va nån som sa att hon följde mig via det och då tänkte jag "har jag sånt?" hmmm har alla det eller ? :P pusss

    2010-01-25 | 15:26:34
    Bloggadress: http://cisssij.blogg.se/
  • Mother, Married & Twenty säger:

    svar: Okej ja gör det :)



    Ja alla är ju olika tidiga eller sena med allt. Leon har en tand bara så han tar det lugnet på den fronten iaf:)

    2010-01-25 | 15:43:10
    Bloggadress: http://mummyfied.blogg.se/
  • cisssi säger:

    jaha tråkigt :P jo men kasta bajs på mig jag får alltid bajs på mig det är lugnt .... nä men skämt o sido .. he he he he ... hmm mongo är jag :D jaja men jag gillari nte bloglovin tror jag :S

    pusss

    2010-01-25 | 15:57:56
    Bloggadress: http://cisssij.blogg.se/
  • L säger:

    Haha jag diskade själv (: tar hand om banken och alla papper i morgon istället, bytte sängkläder och städade lite till istället för det haha

    2010-01-25 | 16:38:33
    Bloggadress: http://katinaheldine.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Vilken vacker ko, må jag säge!

    2010-01-25 | 22:06:39
    Bloggadress: http://jjessicab.blogg.se/
  • Matilda - 19år & Snart 2barns mamma! säger:

    men åååh så snyggt, nu vill jag också ha ett grönt överkast! (och en grön nalle och en grön filt och en fiin sänggavel och vita väggar - nu när jag ändå önskar så kan jag ju ta i lite extra)

    ja kan ingen rolig historia ;( nu måste jag hitta någon bara för det :)



    mercedes föddes en vecka före bf, så lilleman är seeg

    2010-01-26 | 22:59:45
    Bloggadress: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här: