DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Svammelmummel.

Kategori:

Igår, som var idag, somnade jag inte förrän 04.40. Det var klockan när jag tittade på den senast "igårnatt", iallafall.
Vaknade vid 14-tiden idag.
Ja jag vet, det är förskräckligt.

Lasse lagar mat nu. Vincent är stollig och busar med sånt han inte får busa med. Kattleksaker, tex. Livsfarligt. Jag gilla inte.

Jag funderar på att ha en frågestund, men njäh, kom på att om folk har nån fråga de vill ställa till mig, så gör de det ändå.
Jag är trött i Huvet..

Skrev sms till Macco förut, o så ringde hon 3 gånger, sen när jag satt på dass.....
Jag svarar inte då, jag vill inte sitta o eka med rösten därinne.
Så svarade när jag var klar, på 3e ringningen. ;)

Hon skulle inte ha tid med mig idag, men imorn ska jag dit. Jag hoppas innerligt att det blir bra väder att köra i, imorron också.
O så bestämde vi den 18e, som vi ska träffas alla 3. Jag Elin K o Macco.
Jag och Elin hade redan prelbokat den dagen o så.

Men ÄR det nåt ni vill fråga som ni inte tänkt på innan så fråga på.

Fråga inte tusen frågor om vrf jag inte lägger ut bilder på Vince, bara.. För det vet ni ju redan.
Jag vill inte ha äckelpundon som sitter och dregglar över mitt barn. Det vet ni redan som sagt.


Nu sitter jag o lyssnar på dendär Korn-låten igen.  Den är sköööön..!
Har tagit ut alla garnbitar ur håret med, det blev inte så bra som jag hoppades på.. Ska göra andra grejer istället, det får ni se sen.

Bai.

Donken

Kommentarer

  • erika säger:

    sv; yees, det är mina ögon ;)

    tackar tackar ^^

    pöss

    2010-01-09 | 17:02:22
    Bloggadress: http://hejjerikaah.blogg.se/
  • Malin säger:

    Jaa, jag funderar på att beställa det. :) Får se hur jag gör!

    Jag har haft tippar som jag fixade dit själv, men det blev inte riktigt som jag ville så jag tugga bort dom dagen efter :D Ja.. Kvällens program var helt okej! :D haha. Himla roligt att titta på! Hejar inte på någon än så vet inte. :D

    2010-01-09 | 17:02:33
    Bloggadress: http://malinnordberg.blogg.se/
  • erika säger:

    sv; Jag går faktiskt bara på högstadiet, sjuan ;)



    puss

    2010-01-09 | 17:02:53
    Bloggadress: http://hejjerikaah.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hej



    skulle jag vinna en premunaton skulle jag välja en korsords tidning bra avslappning som mamma... Föräldrar tidningen ligger på is till April så får jag se om jag vill fortsätta med den ... Ja idag har vi ju varit på babysim mellan 15-16 får se om ja hinner lägga ut bilder ikväll och just nu är vi hos min mamma & pappa ...



    mvh emma

    2010-01-09 | 18:13:38
  • Hannele - Mamma till Kevin ♥ säger:

    Svar:

    Varsågod..var bara ärlig ^^



    Ja..den hjälper mot förkyldning och rethosta :)

    2010-01-09 | 19:52:49
    Bloggadress: http://hanneler.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Hej igen! Jag har en fråga.. Om du sover till kl 14 vem tar hand om Vincent? Jobbar inte Lasse?

    2010-01-09 | 20:34:05

Kommentera inlägget här: