DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Roliga samtal och Badcreme.

Kategori:

Har badat med Vincent och han blev riktigt ren!
Jag med för den delen.

Provade en bodywash av Natusan på honom, jag måste kolla om det är nån parfym i den, för den luktade ju gott. Hans shampoo luktar "ingenting" och äckligt.
Den är från Änglamark, så.

Nu sover han gott som tusan. Igår sov han några tiominutare, men han ville inte sova mer.
Idag har han inte heller vilat nåt.
Normalt sett sover han i 1-2 timmarspass, två gånger om dagen.
Han sover fortfarande hela natten..

Han kommer ju vara så trött sen, så ska se om man inte kan hjälpa hans sovvanor på traven lite mer.
Busigare har han ju blivit..

Gobben min är fortfarande sjukling. Jag har nog blivit bättre tror jag, och Vince andas med lite skrapiga andetag ännu.
Imorron skulle det bli plusgrader, och eventuellt sol, så att köra till Klevan ska nog gå som planerat. Jag lämnar troligen Vince och Gobben hemma.

Har inte satt in sängen i hans egna rum än, och tvätten är fortfarande på ställningarna ovikta. O-skåpsinlagda också.

Fick ett skoj samtal förut, av en viss Emelie. Hon berättade sin dröm, för hon hade somnat "igår" ungefär samma tid som jag, och vaknade typ vid 16.30-tiden, då hon ringde
Jag sa till hene att hon får skaffa såna väckarklockor som jga har: En gubbe och en bebis och en katt, som kommer in och säger högt och tydligt "Titta! Där är din mamma!"
Ja, så vaknar jag.
Idag iallafall. Nu är det ju helg.

I vanliga fall vaknar jag av mjöööh, mjäääh, nanananaanmaaama.

Jag tydde den drömmen åt henne iallafall, och hon tror också att det kan vara så. Hon bad inte mig tyda den, men jag allmänt antog att det var det hon ville, eftersom hon ringde o sa vad hon drömde.

Bai!

en Happi-Lördagskrank Donk.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Det är fruktansvärt snyggt att använda ringar, tycker jag! :)

    Och tack igen! Jag blev riktigt nöjd igår. Försökte ha lösnaglarna idag, men dom lossnade bara. Så gav upp! ;) Haha. Tipparna är sånna jag satt dit själv med hjälp av vanligt nagellim så dom satt ju inte så hårt. :D

    2010-01-09 | 20:11:09
    Bloggadress: http://malinnordberg.blogg.se/
  • W - ung tvåbarnsmamma säger:

    får han utslag av perfymerade hygien produkter? vi använder Shampo & balsam i ett och dusch tvål med endast lite perfym i och det luktar så himla gott, finns på apoteket gröna figur flaskor. :)



    jaha, hahaha! men ni måste inte ha som alla andra. :) barn är ju så härliga, jag tror han kommer ändra sig snart, min karl var också lite pjåkig ett tag men sedan gav han med sig och ville. :) hur många barn vill du ha? kram hoppas ni får en bra kväll!

    2010-01-09 | 20:13:26
    Bloggadress: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
  • emlan säger:

    Ja de va en skum dröm :P pratade med ida om den nu. hon sa om det hade varit på riktigt hade jag fått presentkorgen :P

    2010-01-09 | 21:25:08

Kommentera inlägget här: