DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Rekååård igen och Ironi.

Kategori:

Nytt rekord idag, 38 läsare än så länge!

Tacktack. Ni är bästast.

Alla utom dendär flathataren.
Fan vad jag har hakat upp mig på den då..
Ja jo, men så äre.

Frugan sa till mig att de är ju klart jag är gay, när jag är gift med henne.
Hon har förstås rätt, som vanligt. Frugan vet massa om en massa.

Har fått tre tips på mammabloggar, och jag har lämnat fotspår i varenda en av dem ni tipsade om. :)
Det är lite lustigt, förr tyckte jag sånt bara var trist, för man känner juinte igen sig själv. NU gör man ju det, i de flesta sönderstressade cool-lugna mammors bloggar.

Och de flesta har ocksdå en gnutta självironi, och sån är jag också... Man måste fan få kunna bjuda på sig själv.
Ska ju inte på nån Nobelmiddag med garn i huvet. Inte visa mig på nån jobbintervju med dem heller.
Jag bjuder på det. Kan bli bra, kan bli kasst.
Det får jag avgöra sen.

pössa.

DONKEN

Kommentarer

  • Emma säger:

    136 besökare igår och 38 idag lite skillnad !!!! Jag är en av mamorna som inte sover än natt människan jag



    mvh emma

    2010-01-07 | 23:50:25
    Bloggadress: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här: