DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Otrohet Piffar Alltid Upp.

Kategori:

Emelie skickade en länk till mig förut om en fransk kering, som var nån översittare, som hade talat ut om nån forskning eller whatnot, och hon tyckte minsann att lite otrohet stärker och upplyckligar äktenskapet.

Ja, alla vet ju att det som håller sig gifta tills de dör, har alla obotligt och upprepade gånger varit otrogna mot sina makar.

Och det piffar ju sannerligen upp stämningen, att hitta nån annans trosor på sin sida dubbelsängen.

Hon verkar himla klyftig, denna franska dam. Sanneligen.
Tja, varför inte? Man kanske skulle hämta upp nån på stan, presentera denne för Lasse, och påpeka ljudligt och kärleksfullt att denne är ens älskare.
Detsamma för Lasse då, han får ju oerhört gärna ta hem otaliga fruntimmer för lite hålligång i vår säng.

...jag är ironisk nu, ni som sitter där och gapar.

pöss!
Donken

Kommentarer

  • Frugan säger:

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA gudars, jag håller på att dö av skratt när jag läser din blogg, ni är tossiga!=)

    2010-01-05 | 00:19:24
    Bloggadress: http://frokenklumpeduns.blogg.se/
  • Freia - 16 år och mamma säger:

    Hehe den var klockren:)

    Inredning lät kul, det tycker jag att du ska satsa på.

    Kram och pöss

    2010-01-05 | 00:25:57
    Bloggadress: http://denniondemanaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: