DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Mamma Visst Tokig.

Kategori:

JÄVLA BAKÅTSTRÄVARE!

Jag kan för fan inte bo med en som vill spara på all gammal skit han har, för att "vincent kanske vill plugga vidare på högskolenivå, och veeeeet duuuuu hur ovärderligt det är med mina anteckningar från högskolan dåååå?"


Jag måste rensa UT, kasta, bort, ge bort, iväg, UT! BORT!

Vitrinskåpet vill han ha kvar härhemma, tills vi "hittar ett nytt på IKEA".

Jag vill ha mnammas snygga!
Han påstår att det är samma som hans farsa har, och att det är fult som fan.

Gamla kvitton som ligger kvar från hemköp på nittitalet kom å dö, massa småpryttlar överallt, massa SKIT överallt. Jag vill bara slänga allt fan, o köpa nytt. Och få byta vitrinskåp med mor min.

Gah. Nu har jag lättat mitt hjärta, och fan vad det känns bättre nu.
*djup suck*


pöss.

DONKEN

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jag är med i så många tävlingar så minns inte när den avslutas tyvärr....



    mvh emma

    2010-01-05 | 20:06:01
    Bloggadress: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
  • Nååååååånna :D säger:

    men SNÄÄÄÄÄLLA!!! dom sakerna hinner ju ruttna, ätas upp av en garagesmygande ko, smältas ner i magarna 4, skitas upp, bli gödsel, växa upp som nya träd och bli en garderob innan vince börjar högskolan.



    såna saker är bara onödiga ting. Vill Vince sen ha begagnade bokhyllor kan han ju köpa det i en helt vanlig second hand butik för 25 kr.



    Och som om han kommer att sitta och läsa igenom alla anteckningarna om några år? han kmr bara att titta på dom och sucka inombords. SKRÄP säger jag bara :P



    kram på sig ^^

    2010-01-05 | 20:12:55
  • Malin säger:

    Tack så mycket! Jag blev nöjd eftersom det är första gången jag gör det :) Haha, ja, jag hade behövt försökskaniner till det :D

    2010-01-05 | 20:28:22
    Bloggadress: http://malinnordberg.blogg.se/
  • Emma säger:

    ja det blev ommöblering idag varför minns ja inte ska kolla på nya gardiner i ullared sen till hela lägenheten ...



    mvh emma

    2010-01-05 | 20:32:11
    Bloggadress: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här: