DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Målat VäggHål.

Kategori:

Ah, shit alltså.
Jag har varit massa duktig nu, jag klappar mig själv på huvudet. Karln gör ju inte det, han leker med Vincent istället.
Vincent vill inte krypa, han vill inte sitta.
Han vill inte åla, inte sova.
Han vill stå, gå och busa med saker som inte är barnvänliga.

Jag städade hallen förut, alltså Städade.
Inget rens denna gången, den biten är ju sen länge avklarad.

Jag målade över märkena från förra spegeln, hål i väggen som var överspacklade FULT, alltså.
Ja, Lasse som hade gjort det.

Fult märke, eller hur? Såna här var det, två stycken.


Och här syns inte märkena längre. De är mellan tavlan och spegeln. Fan vad jag är bäst, det går ju snabbt att göra, varför väntar man med sånt lätt? Bra jävla fråga..


Ska man ha nåt gjort får man göra det själv, ja jag säger då det.
När man har tid ööver, vilket betyder, när vincent sover och lasse inte är hemma, DÅ kan man städa. Det är vad jag sysslar med på min egentid. Bloggandet är liksom bara pausjobb.
Ibland.
Har ju kommit på mig själv med att blogga istället för att äta, och det är kanske mindre bra... ?

Tavlan har jag målat själv såklart.
Köper inte tavlor, jag gör mina själv.
Då får man ju vad man vill ha.


Har dammtorkat lister, dammsugit, slängt gamla nycklar som inte går nånstans längre.
Har torkat golvet.
Målat över fula hålmärkena (som jag sa)
Bockat av på min lilla jävvla lista.

Ja jag är dutti.
Nu badar killarna så nu ska jag diska.

Bai.

DONKEN

Kommentarer

  • Piinky säger:

    okejokej va fint du målar :O



    Kram

    2010-01-27 | 17:11:58
    Bloggadress: http://piinkys.webblogg.se/
  • Madeleine säger:

    Verkligen duktigt! ^^

    2010-01-27 | 18:02:17
    Bloggadress: http://principessan.se
  • Felicia säger:

    sv: hehe okej jag degar :P

    2010-01-27 | 18:04:05
    Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se/
  • Emelie säger:

    Haha jag ska kolla ditt bidrag :D

    Har ni gjort idag då? :)

    Kramar!

    2010-01-27 | 18:04:19
    Bloggadress: http://davidminprins.blogg.se/
  • Plutten säger:

    Ät kvinna, ät ät ät ät ät!:P



    Själv har jag varit ett matvrak heeela dagen:P hahaha...och gravid var jag inte, har kollat... SYND!



    Du är duktig o städar o donar du... riktigt duktig!:)



    Kramisar <3

    2010-01-28 | 22:43:42
    Bloggadress: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: