DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Lets Dance.

Kategori:

Tittar nu på början av Lets Dance. Vad är det den kvinnnliga programledaren har som bälte? en konstig läder-BH?

Haha, stefan Sauk, och Willy från Bygglov! Hahahhaa, han och Mattias från Bygglov har jag och Lasse "träffat" på bomässan på Elmia förra året. Läckert... :) Simon o Thomas med btw. :)

Uhm.. pöss
Donken

ps. detta blev visst mitt 300e inlägg! tjo-deladi-litti-hoooo...!

Shit vad jag bloggat mycket på eh... 4 månader. plus.. eh... 7 dagar.
pösspöss...!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Årets höjdpunkt är Lets Dance ;) Hehe.



    Svar: Kan finnas samband, haha. :) jag somnade kring 12 och vaknade 3 timmar senare. Hur nödvändigt? Jag jobbar som undersköterska på ett äldreboende just nu :)

    2010-01-08 | 20:21:23
    Bloggadress: http://malinnordberg.blogg.se/
  • Malin säger:

    Jo, det är mina fasta naglar :D Använder aldrig lösnaglar. Och tack förresten!

    2010-01-08 | 21:01:55
    Bloggadress: http://malinnordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: