DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

INRUTAD PLANERING.

Kategori:

Men jag fotade naturligtvis inte skräpet och stöket. Någon slags måtta får det väl ändå vara.
Shaggy sitter i vägen för datormusen. Han tycker väl att jag ska titta på honom istället för på skärmen.
Men den gubben går jag minsann inte på.

Imorron ska jag då hasa mig upp ur drömmarnas goa land. Försöka vakna när munnen är jävligt torr och kaffekrävande, fastän kaffe är uttorkande. Göra välling.
Trösta barn.
Mata, densamme, barn.
Leka o stoja, Försöka koka detdär kaffet jag kräver. Kissa.
Byta blöja och kläder på Herr Knodd.

Sen vetefasen...
Jag har redan glömt disken och tvätten, märkte ni det?

Ja jisses.
Det måste jag ta itu med också, men först ska jag ju försöka söva ner Vince med någon hypnotiserande vaggvisa.
FÖRSLAG? :)

Ska väl äta något med, nån slags tunnbrörulle-frulle.
(nu skrattar jag lite inombords för att jag rimmar ovetandes)

Sen mixa med stavmixern lite spaggar och k-sås, till herr Vince-bus.


...och ni tror att tvätten och disken kommer att försvinna imorn, även om jag planerar det nu här så himla fint och uppstaplat?

Nnä, det tror inte jag heller. Men man ska se det positiva i allt- vi spar plats i klädlådorna, och diskmedlet också för den delen!

Bai.

dåååink.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: