DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Gott ät, och Ny bakgrund.

Kategori:

Yep, Lasse lagade gooood mat till oss förut, ryggbiff och beasås, och potatisklyftor blandat med lök och morötter. Fysatingens så jävla gott.
Skulle kunna tagit en bild på det, men då hade ni alla försökt slicka på era skärmar.
Hur skulle DET se ut då.. Jag är snäll, och rar, och tänker på era rykten, minsann.

Ingen bild, alltså.

Jag duschade när herrn lagade mat, och sen satte jag på mig lite lördagstrasor.
Dvs, snyggelördagskläder.


Kanske skulle hatt en svart bolero över med, så inte bh-banden syns, men mään.
Lördag idag, och inget på teve, då som vanligt va?

Jag fick hjälp av en isprinsessa, att göra bakgrund till bloggen, som ni ser så är det en bild jag tidigare haft i texterna i bloggen.
Ingen kommer kunna lista ut vad det föreställer. Det är en bild jag tagit/gjort själv.
Mhähä!

Eller, kan du lista ut vad det är för något..?

DONKEN

Kommentarer

  • Plutten säger:

    Ååååh lät kanske hur gott som helst det där :D



    Det komemr nog gå bra med pojken, dom brukar inte få men för livet för att dom slår sej lite;)

    2010-01-16 | 22:45:01
    Bloggadress: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: