DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

God Mat och Snöprat

Kategori:

Fick ett anonymt Hej.

Hejhej..


Idag har vi varit o ätit god mat hos svär-farmor. Heter det så?
Kalkon fick vi, massa gott. brysselkål, gelé och potatis o sås. Mumma :D

Sen jordgubbar, blåbär, o glass. Mycket uppskattat. O så kaffe på det.
(inte PÅ, men ni fattar... väl?)

Har också varit ute i stugan o kollat och där hade det hänt massor sen sist jag var där i somras. Renovering i full gång.

Mamma fick se mig i håret första gången sen jag färgade det, o hon blev inte särskilt förvånad denna ggn. ;) Hahaha..
Nu har väl tillochmed hon blivit van.

Nu är vi hemma igen i Vmo i värmen och snön är utanför. Fyhelvete vad det har varit snökaos, tamigfan överallt.
Frugan skulle sett de med. Inte varit såhär mycket snö på vintern på aslänge i småland.

I helgen ska jag försöka åka till Klevan o busa lite.

Jag är förkyld som fan.
Vad är det på TV i kväll?

pöss

DONK

Kommentarer

  • Kadri säger:

    stackaren. hoppas förkylning gårf över snabbt



    sv. inredning ? det är ju spännande. Vill du bli inredare eller designer ?

    2010-01-06 | 18:50:56
    Bloggadress: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: