DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

GLADA mig.

Kategori:

men... bara sexton läsare idag?
Det är ju så man får låssas va gravid, och ta till lipen.
Njäh, jag lipar inte, har jag ju sagt. Inte jag, aldrig, nej inte.
Inge o lipa över ändå, det kommer fler läsare sen, när de är redo för mitt sätt.

Alla är ju inte det, jag kan vara lite väl mycket, ibland, har jag fått höra. Har fan fått höra att jag är allti FÖR glad.
En gång iofs bara, men ändå. Det gjorde ont som faaan, vem säger till en att man inte ska va glad?

Näh, det förtränger jag nu.

Kan inte storken komma snart o se till att jag får fler bebbisar?
Orkar inte passa in med ägglossning och sluta med piller osv, och gubben min vill ju vänta massa ändå.
HOPPlöst, med griniga göbbar.

Njäh, jag är inte som alla andra. Jag vill verkligen inte vänta 3 år till nästa bebbe.
DÅ är ju Vincent GAMMAL, och jag 22 år ÄLDRE än han. :(

uscha, ja det är så man blir depp.
Men det var ju glad jag skulle vara, nä nu ryker Påkkefejs på igen. mmh! <3



DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: