DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Fråga, Djungelbokensång.

Kategori:

Måste fråga en sak till idag nu:
Hur går whobi-doo-låtens ena textrad?

JAG sjunger:
Ett djur som jaaa-aaag, det lär sig bra, bli en männi-skaaaaaaa...

Lasse sjunger:
-II- , det lär va bra bli en människaaaaa..

uhm. Ja, o på nätet fanns tre olika varianter. HUR GÅR den egentligen...?


pöss.

DONKEN

Kommentarer

  • Kadri säger:

    sv. jag blev tjock sen och inte har jag sprungit av det heller ännu.

    Vi har alltid haft bebisens rum mitt emot våran och jag har alltid hört när de har vaknat. Mannen däremot har inte hört någonting alls, men det är kanske för att han inte vill höra hahaha

    2010-01-05 | 19:44:23
    Bloggadress: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
  • Nååååååånna :D säger:

    Oooooobidooooo jag vill ju va som du-u-u

    jag vill se ut som du

    gå som du du-u-u

    det vill jag nu-u-u

    ett djur som ja-a-ag

    det lär sig bra å bli-i människa-a-a :P

    2010-01-05 | 20:27:10
  • rumptott säger:

    börja iaf med att dom pratar om att apan vill att mogli ska göra upp eld..

    o bla bla blaaa.

    försök inte lura mig gossen jag inga konster tål osv.. =D så börjar den.. de iaf den versionen jag har hört =)

    2010-01-05 | 20:29:22

Kommentera inlägget här: