DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Vackra folk, Hostig Vince.

Kategori:

Från min fru:
Jag tror och är faktiskt ganska så säker på att ni kommer lyckas faktiskt!

Från Nånna:
jag VET att du och lasse kmr att bli välldans bästaste föräldrar... hade jag fått välja så hade jag lätt valt er :D


..det värmer med såna här texter, när man sätter sig vid datorn.
En kopp kaffe, en macka, och massa kärleksfulla varma ord som strömmar genom en.

Tack för att ni finns. :)

Sitter på msn och tyder en dröm åt Nånna nu.
Himla rolig dröm, det verkar lyckligt ljust och glatt. :)

Vincent vaknade i natt vid 4-tiden.
Jag hade inte somnat än då, jag låg och läste "en plats i solen" av L Marklund.

Han hostade massa, och då blev jag helt sådär men ååå lille gubben, och klappade han på ryggen, och han lutade sitt lilla huvud mot min axel mellan hosten...
Jag sa till Lasse att hålla han så jag kan ge honom nåt att dricka, alltså välling.
Men det gjorde Lasse istället..
Sen skulle Lasse ändå upp sa han, för han hade sovit på dagen med förut.
Han sov på natten med, men han vaknade när jag tog upp Vince.

Sen skulle jag sova, och jag sov till tidig eftermiddag.
Då ville Lasse sova, så jag tog hand om Vincent.
Klippte hans naglar.
Han ville inte det, så det tog lång tid, men nu rivs han inte mer.
Nu sover han, han är fortfarande snorig, och lite hostig.

Nu ska jag nog göra lite välling till han. Tror han vaknade nu när jag kollade till grabbarna i sovrummet.
Pöss.





DONKEN

Kommentarer

  • Lina säger:

    jaha :p den har jag aldrig sett..

    2010-01-03 | 17:23:52
    Bloggadress: http://millblomskan.blogg.se/
  • Freia - 16 år och mamma säger:

    sv: Så klart att jag ska se på unga mödrar. Jag tycker att det är jätte kul att se hur andra unga föräldrar har det. Jag har ju mig själv att jämföra med:P



    Jag skulle börja första året på gymnasiet hösten 09 men valde att inte börja än. Jag hade tänkt att jag skulle börja på gymnasiet till hösten och då är Leon 8 månader och lite för liten för att börja på dagis. Men då ska Erik vara hemma med Leon under tiden jag är i skolan och pluggar. Karm Freia

    2010-01-03 | 18:13:52
    Bloggadress: http://denniondemanaden.blogg.se/
  • Emma säger:

    34 Läsare än idag du då???



    mvh emma

    2010-01-03 | 20:30:34
    Bloggadress: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
  • Emma säger:

    Hej..



    Vi mår bra idag jag är lite nere bara men varför kan ja inte säga. Ja vi grattade Thonys syster idag vi va på kalas där hon fick massa pengar och av oss en gryta ha ha så är det och vara fattig då får man ge sämsta presenten ...Känner hon dig??



    mvh emma

    2010-01-03 | 21:37:50
    Bloggadress: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här: