DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Nyårsafton Extra Edition BildExtra

Kategori:

Lasse hittade kameran!
Detta är mitt/vårt nyårsfirande.




Vi var hemma hos detta tjusiga nyårsparet. :)
Fruktansvärt avundsjuk på hennes klänning må jag säga.
Jag talade om det för henne med.. :P 
Hellre det än att hon tror jag går omkring o är sur.
SKITSNYGG är hon i den med. :)
Det unnar jag henne såklart, för hon är alltid snygg, i allting.
Är jag snäll så kanske jag får låna den nångång med..



Hela gänget, utom jag (som fotar) och Lasse med Vincent i soffan.
från vänster:
Macco-bus, Paprik, Maauwlinn, Mr. David, Stäffo, Fiffe, och Onne..


Vi äter goooud mat.


Vänster-
Stefan, Fidde, Onne
.


fr Vä.
Halva Macco, Patrik, Malin, David.



Mazu och Patrik. och Malins axel.


Moí!
Ers. Donk herself.


BrainStorm hette spelet, såg jag nu sen.
Dessa glasögon á lá Elton John är till kontrollanten...
Säxi säääxi bejbi.



Hot Babes in Da House.
Jag och Macco.


Herr S hade hittat brillsen och ville stajla på bild. ;)
Jag, Stefan, Macco.




Vårt motståndarlag. Här ska vi just börja spela.
Macco valde deras röda gubbe, det är jag övertygad om.
Jag valde vår, som blev grön.
Fanns varken svart eller lila eller rosa eller limegrön. Suck..




Här är Stefan kontrollant, och detta är mitt lag.
Haha... Det var ett rätt kul spel.. ;)
Bra spel för Besserwissrar, som Herrn i kavaj till vänster. :)



Haha, David ser ut som han i After Shave, om ni vet vem jag menar?


Lasse ser lite ut som Stig Helmer, eller han, vafaaan heter han.
Den blonda killen med lustig platt frill och glasögon och alltid en antenn i håret..
Har för mig det börjar på S.
Nej kommer inte på det.
Kanske en Jörgen eller nåt då.. Hm.



Öh... jag!


Vincent hade somnat för länge sen, och här sitter jag och är kontrollant.
Haha..
För er orolga själar, är det 2,25 cider jag dricker..




Hahahha.... Jag har inga ord.
Rolig ser han ut iallafall!



"..Men vad är Detta...?! "
Onne och Macco.


Tolvslaget utomhus.
Jag dricker skumpa, Lasse håller flaskan i sann Chaufförs-anda.
Finaste bilden på oss två, i år.
Hähä.
Fast klockan var kanske 5 sekunder i dock..



Macco och David kramades, som utlovat.
Jag hann inte fota när de gjorde det, så de kramades igen :D
De har aldrig kramat varann förr, de tycker det blir konstig stämning, liksom.



Skål!


Jag och flickvännen.


Onne och Lasse.


Gott nytt...!

pössa.

DONKEN

Kommentarer

  • Jennie säger:

    ja , jag vet ju hur hemskt det är för mig & det lär ju vara så illa för honom också , om inte värre som du säger . Vi får hoppas det går över .



    vi har inte satt igång den ännu ,men strax så . Ja den ska vara läskig säger dom , får uppdatera dig om det sen ! ;) hihi ..



    Saw-filmerna är skiiitbra ju! :)

    2010-01-02 | 20:11:11
    Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com
  • eveeeeeert säger:

    Micka är så fin. Jag saknar henne!

    Du var också finfin såklart :)



    Får ta tag i saken och träffas nångång snart tycker jag! Jag är väldigt dålig på det, men det ska gå :p

    2010-01-02 | 21:16:01

Kommentera inlägget här: