DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Bellman fes.

Kategori:

Det är många som skriver till mig, som inte själva har blogg, och det är lite synd, då jag inte kan svara lika lätt på deras.

(HAHAHAHHAAA NU SKULLE NI HÖRT MIG, vilken JÄVEL jag drog av...)
Skrattar nu så tårarna sprutar. Kom ju på att Lasse var hemma, så började asgarva.
Fisa kan man göra ohämmat när man är ensam, men o trycka av värsta långdragaren, när Lasse sitter en meter från mig, det var bara jävligt komiskt. Skrattar fortfarande... x'D

Hum, okej, åter till det jag började prata om. (hahahhahahhaa) Uhm, OK.

Kul som fan med så här många läsare, idag är det nytt rekord igen. 5 min kvar av dagen, men ändå.
Nu när jag kollade var det 36 läsare. Wohoo! (eller var det 38..?)

Jag blev lite inspirerad, OK, mycket inspirerad, av Emma som är Eddies mamma.
Hon har köpt nya örngott och påslakan så nu tämnkte jag köpa en stor matta till Vincent, och lite gardiner. Vill ha grön(!!)rutiga i köket.

Lasse sa att nu bör man ju ha bara kappa, eftersom Vincent kommer dra i dem om man har gardinlängder. Han kommer att nå även om man har relativt korta.
Så det ska jag syssla med nu snart..

Fnissar fortfarande ekande i min skalle. Haha...

pöss.

DONKEN

ps. ska terra Ida om hennes blogg med. hon bör va hemma från jobbet nu..

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hej..



    Ja jotex beställde jag alltid ifrån förr men tycker dom har för mycket fint så man lätt beställer för mycket, och just nu ville ja ha nya påslakan har tvättat slut på dom andra ....

    Ja det är helikoptrar på bodyn fick ingen bra bild på hela kläderna den dagen så kunde inte lägga upp vad han hade på sig men den är också från ullared. Ja det minns ja klart man vill ha fler den dagen ekonomin tillåter det.....Men magen saknar ja hela tiden ...



    mvh emma

    2010-01-06 | 00:44:16
    Bloggadress: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
  • Emma säger:

    Ja den mattan var ju snygg kikade in på farliga sidan nu. Vad hette den gröna du hittat så man kan kika in på den????

    2010-01-06 | 01:00:49
    Bloggadress: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
  • Mac säger:

    Hahahaha Brak-Donken :D

    2010-01-06 | 08:33:40

Kommentera inlägget här: