DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Älskar, Älskar inte.

Kategori:

Matat Vince, vaknat, bytt blöja, gått o lagt sig igen.
Uhm, fast det där var inte ritrigt rätt ordning, men ni fattar.

Vaknade relativt tidigt idag också.
Har gjort kaffe, tagit fram en banan (frukost) och ett glas blåbärs-C-vitaminbrus.

Jag drömde nåt om filmen jag tittade på igårnatt, blandat med boken jag läser om Ya-Ya-flickorna, och med personer jag känner. Jag minns dock inte mer än så, men det var den tiden, sen forna tiden sen framtiden o nutiden med dessa människor, nåt sånt.

Igår när jag låg och läste kom jag på att jag skulle sova. Jag släckte lampan, och somnade. Inte. På en väldigt lång tid. "Njääh, nu börjarv denna sidan bli tråååk och domnig att sova på- byta sida." När jag rullat runt nåra gånger totalt, steg jag upp för att göra en kopp varm mjölk.
Jag hittade mina pizzarester i kylen, som såg helt OK ut, så jag micrade lite sånt med.
Satte mig vid TV'n med pizzan och mjölken som hade blivit varm O'boy.

Där var en film på trean som hette Älskar, Älskar inte.
Började nästan lipa till den, är jag känslig då?
Tonårskärlek, olycklig kärlek o sånt, usch ja.

Sen var både filmen, pizzan och drickat slut, så jag sköljde munnen med Listerine (palla borsta tänderna 2 ggr samma kväll), och la mig. Somnade nog direkt, för jag har inget minne av det..

Ja, nu kom Lasse hem för JobbLunch.

Bai.

DONKEN

Kommentarer

  • Madde säger:

    Känner igen det när film namnet :-p . Säker något jag sett för längesen. Han är stor min kille :-) , tiden går så fort :)

    2010-01-11 | 12:34:08
    Bloggadress: http://www.saramadeleine.se
  • rumptott säger:

    ne man e bara lite lätt kännslig ^^

    jag brukar med grina t vissa filmer =P

    men har blice ännu mer kännslig nu sen mamma gick bort =/



    2010-01-11 | 13:11:58
    Bloggadress: http://imissmymom.blogg.se/
  • Plutten säger:

    Ja men det är klart:) Hur gammal är sonen? Det är smart att byta kläder, jag har ett par kompisar som jag brukar göra så också med:D

    Haha, jag tittade med på filmen Älskar, Älskar inte...den var jävligt sorglig, jag grinade med!

    2010-01-11 | 13:45:21
    Bloggadress: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
  • Plutten säger:

    Svar; Ja men eller hur! Och ny gratis garderob tackar man inte nej till;)

    Gud så mysigt! Blev lite nyfiken:)

    Hahaha, under hela mitt liv har jag varit mer av en pojkflicka. Men jag är en kvinna, stora bröst och ingen snopp haha! Men jag klär mej oftast som en pojk och trivs med det!:)

    2010-01-11 | 14:07:39
    Bloggadress: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: