DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

1st SURT- nu Glatt o Rädd för orange Gubbe.

Kategori:

Jag försökte somna inatt vid 1-tiden då jag la ifrån mig boken "rensa röj o förändra".
Jag vände, vred på mig.
Tänkte på allt man tänker på när man ska somna, dagen, morgondagen, vad jag ska göra, vad jag har gjort, folk jag är sur på, folk som gör mitt liv till skinande lycka, o sånt, ja sånt man tänker på.

Vid 02.57 ungefär hade jag fått nog av att snurra runt i sängen som en jävla helikopterpropeller.
Jag steg upp, svalde 2 insomningstabletter, drack mkt vatten, kissade, och la mig i sängen.
Vid fem somnade jag, ungefär.
Vaknade kort stund senare av Lasse och Vincents bök och stök.
Alla Lasses jävla väckarklockor. (2 st, plus 3 alarm-tider på mobilen)

Somnade om igen, vaknade vid 11-tiden då Vincent blev lessen i ögat.

De där satans tabletterna funkar fan inte på mig. Ska man behöva ta 4 stycken (som är max) bara för o somna i någon slags vettig tid..?
Jävls helvetes bajs skit.

Sur blev jag, men det blev bättre när jag och Vince satt och åt frukost.
Detta hände senast nån gång på 1800-talet, att jag åt en riktig frukost, alltså.
Vince åt neslté-äppelgröt o en macka i småbitar, och lite mjölk från nappflaskan. 

Jag åt en dubbelmacka med ost.
Med Kaffe till.
Och bravo morotsapelsinjuice.

Nu är jag pigg, och Vincent sover, jag är glad, och Vincent också.

Min humor:
Dra upp axlarna högt över dina öron.
fäll ut tummarna och sväng dem till vänster och höger i härlig rytm.
Sjung duppidoo lalala, nåt sånt.
Titta på bebis som skrattar så han kiknar.
Skratta åt dig själv, för risken är ju att nån tittar in genom köksfönstret från andra lägenheten mittemot.


Ja, nu är jag glad igen, men dagen började rent helvetiskt.
Drömde nåt surt med, men som skönt väl är, så minns jag inte nåt.

Tänk om man kunde färdas i bloggvärlden, hämta hit nåra sköna peeps, och dra med dem ut på en promenix.
En styck PluttenRonja erbjöd sig, en styck Emelie, och en styck Tessanmamman.
Macco med när hon blir frisk, men hon SKA komma hit, då, sen. Med promenadhunden.
=Sköna människor.

OJ! det står en orange gubbe på vår balkong!
De som håller på med taket. Fan vad rädd jag blev! HAHHAHAA... 

Pöss.

DONKEN

Kommentarer

  • Josefine säger:

    TACK^^ hädanefter får du jobbet som min inre röst! ;D

    2010-01-19 | 14:21:51
    Bloggadress: http://josdil.blogg.se/
  • Cicci säger:

    hahahahhaha va kul ;D

    2010-01-19 | 14:23:43
    Bloggadress: http://ciccimodel.blogg.se/
  • itapitabrööd säger:

    Typ första gången jag besöker din blogg :o :D

    Du har humååår!!! XD

    Orka med typ 5 olika signaler på morgonen :o vakna varje dag med ett utbrott..(n)

    PUSS.!

    2010-01-19 | 14:28:00
    Bloggadress: http://iitaak.blogg.se/
  • itapitabrööd säger:

    föresten tycker jag du ska lägga in meeeer bilder!! :D Det gillas starkt!! :D (Y)

    2010-01-19 | 14:29:41
    Bloggadress: http://iitaak.blogg.se/
  • iitaa säger:

    sv: okej :D

    Gör det du! :D det blir kuljul att kolla bloggar med massa bilder!!:D <3

    2010-01-19 | 15:36:13
    Bloggadress: http://iitaak.blogg.se/
  • Tessan säger:

    nja du billig bensinare har jag noll koll på..eftersom vi enbart kör med diesel här..diesel är billigt om man jämför med en törstig bensinslukare..en dieselbil dricker inte lika mkt som en bensinare kan jag tala om..jag är därför mer positiv till en diesel än en äckligt dyr bensinare...min åsikt!!!

    2010-01-19 | 15:57:20
    Bloggadress: http://tessanjohannisson.blogg.se/
  • Emelie säger:

    Haha jag har också ett par gardiner kvar uppe :P Men det är bara för att jag vill ha nya och orkar inte byta 2 gånger.

    Vad var det för bilder du skulle lägga ut på bloggen? :D Eller det kanske du redan har gjort?

    Kramar!

    2010-01-19 | 16:11:31
    Bloggadress: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här: