DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Sitter på nålar.

Kategori:

Jag hoppas innerligt att jag får ett mail från inredningskursen imorron.
Jag hade ju inte ens funderat på om att det finns en risk att man inte kommer med denna gången.
Det finns alltid såna risker. Man ska inte ta ut segern i förskott.
Visst, man blir lycklig då, men sen om det smäller tillbaka på en, så blir man så besviken och ledsen.
Ska inte ropa hej..

Så nu sitter jag här och hoppas innerligt på att jag får ett mail imorron om att jag kommit med och verkligen får börja den 10 feb.
Jag vill ha fler inredningsböcker!
Vill rensa färdigt resten.
Känns som att jag tappat rens-suget. (usch vad avloppsäckligt det lät.)
Behöver göra klart badrummet, vårt rum, Vincents rum. Och allt småplock som är glömt, pillerill och fluffpiffet som är sista detaljerna.
Vill måla om med, men det tror jag inte att man får. Vet inte vilken färg heller. Vardagsrum, hall, kök vill jag måla om.
Man måste väl ha ljusa färger då, och det kan jag ju tänka mig, bara dessa fula vita TRÅKjävlaskitväggarna försvinner.

bai, ses imorn.
Donk ska nana kudde nu.

Kommentarer

  • w - ung tvåbarnsmamma säger:

    det lät faktiskt inte så roligt! men ni hade ju inte brist på garderober iaf haha! :) kramar!

    2010-02-02 | 08:25:01
    Bloggadress: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
  • Gabriella säger:

    okej :)

    2010-02-02 | 08:32:52
    Bloggadress: http://covette.blogg.se/
  • rumptott säger:

    BARA o KOLLA på den när den släpps på dvd =P hehe..

    jupp blidde affär fick gå.. kallt som fan var de.. =( 20minus.. ischa!!

    NÄää donken de va "små bullar" hehe.. =D



    nja filmmarathon vet jag inte =P kollar alltids en film varje kväll typ =P

    jo jag kollade igenom mina bilder lite o hittade de där =P

    mm ibland kan även jag vara glad =P

    haha ja de såg ungefär likadant ut =P

    men jag åt inte gröt o inte yoggi =P

    nope precis bilden har inte med texten o göra la bara upp den för ja tycker den e snygg =D

    mm sova de e grejer det =D fick sova t halv nio idag rena rekordet =D



    2010-02-02 | 08:58:17
    Bloggadress: http://imissmymom.blogg.se/
  • Amanda - Bloggen om Glaskonst säger:

    de gick inte att svara igår så du kan ha fått detta typ tre gånger om de skickades ändå :P



    sv. haha jadu, använder mig mestadels av tekniken fusing :) man skär i glas och "pusslar" ihop om man ska förenkla de :) sen exprimenterar jag mkt med tider osv. brännerglaset i ca 11 timmar och då upp till ca 825 grader i toptemp :)

    kram ^^

    2010-02-02 | 10:11:03
    Bloggadress: http://coozie.blogg.se/
  • Amanda - Bloggen om Glaskonst säger:

    sv. haha vilken tur :)

    nej har aldrig brännt mig :) är i en stängt ugn under hela tiden :) öppnar jag spricker de så jag öppnar när ugnen är klar men då är de stekhett så tar inte i de då ;)

    kram

    2010-02-02 | 11:34:18
    Bloggadress: http://coozie.blogg.se/
  • Amanda - Bloggen om Glaskonst säger:

    sv. haha jag skär mig betyyyyydligt mkt mkt myyycket mer! haha.. blod ööööverallt haha.

    kram

    2010-02-02 | 11:55:54
    Bloggadress: http://coozie.blogg.se/
  • Amanda - Bloggen om Glaskonst säger:

    sv. på glaset :) jag skär allt glas med en glasskärare som inte är vass ngnstans.. kan dra den över hela kroppen och blir bara oljig av oljan innuti utan att skära mig haha :)

    kram

    2010-02-02 | 12:20:33
    Bloggadress: http://coozie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: