DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Mikroskopisk plastbit Svindyr.

Kategori:

Igår var jag ju och lämnade symaskinen i affärn.
Den plastbiten som var sönder (det var inte alls den grejen jag trodde, men det var nåt liknande..) skulle kosta 5-600 att byta.

Jag är inte snål på det viset, och jag ger gärna hantverkare bättre lön...

Jovisst i helvete heller. Det svider som faaan kan jag tala om!

Den lilla grejen är en plastbit på 2 cm.
Den byts antagligen på ca 15 sekunder.

Jag blir ruinerad.

Men men. Blir ju billigare med 5 eller 600, än att köpa en helt ny maskin.
Bita ihop, betala snällt, le, gå hem. Sy.

Ska hämta den nån gång nästa vecka.



Sparsam-> Snålare-> Annelie Donken.

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Nej, jag tittade inte på melodi festivalen! :P

    2010-02-20 | 23:41:24
    Bloggadress: http://amandaannamariajansson.blogg.se/
  • cisssi säger:

    tack duuu ! :D det är ingen fara direkt så men det är ju såklart tråkigt... kommer bli värre när begravningen blir för då kommer min mamma säkert komma med (hon är i thailand nu) och hon bölar som en jävla gris asså ! haha och jag gråter alltid när min käre mor gråter så det är asjobbigt även om jag inte vill gråta hahha ! :P men men sånt e livet !

    puss på dig ! <3

    2010-02-21 | 00:55:12
    Bloggadress: http://cisssij.blogg.se/

Kommentera inlägget här: