DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Lasses Pinsamma Ordvitsar.

Kategori:

Lasses senaste:
Vet du vad brandmän påratar om på fritiden?

Gamla Flammor..

Ja, o så skrattar han åt sig själv. :P

Macco ringde förut o hon blev helt whoa, om att jag ska gå kursen.
:D
Hon har ju jobbat massa, så missat allt jag skrivit o så har vi pratat för lite med.
Jo så det skulle hon skryta om för gobben sin! ;)

Ikväll börjar väl House. Hörde på radion att melodifestivallåtarna ska sändas där före tevesändningen.
Det är inte rätt!
Nej, för det är Fel!

Jag har ätit idag (cross in ceiling).   Måste rensa Vinces rum nu för fan.
Bai.



Dååånkäään.

Kommentarer

  • Bella säger:

    haha ja precis ;D

    Vi har en i sovrummet och en i vardagsrummet :D haha

    puss

    2010-02-02 | 17:16:58
    Bloggadress: http://isabellalindroos.blogg.se/
  • ida säger:

    ja, jag vet dom sänder låterna på radio några timmar innan tävligen börjar på tv varje år. då blir det ju inte spännande!

    2010-02-02 | 21:35:32
    Bloggadress: http://missmetal.blogg.se/
  • rumptott säger:

    men goddag haha så har de vare varje år =P typ iaf sen delfinal de där skiten börja.. =D haha..

    du hänger med du =P hehe.. pöss

    2010-02-02 | 23:01:16
    Bloggadress: http://imissmymom.blogg.se/
  • Sandy säger:

    Han lyssnade möjligvis inte på radion igår? Anders berättade också den om branmännen igår nämligen o skrattade åt sig själv.. ^^

    2010-02-03 | 17:24:41

Kommentera inlägget här: