DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Riktigt L Ä C K E R barnmat..

Kategori: Våfflan BF feb-11

God eftermiddag!
Jag skrev till Rumpis vid 11-tiden idag och beklagade mig över den förjävliga situationen.
Jag fick ju påpeka att humöret är bra, men att kroppen inte är happyfejs. Foglossning sen jag klev ur sängen.. (!!!) och brösten har redan börjat läcka barnmat, och sen funkade inte vår radio i köket längre.
Visserligen är den en present som min pappa gett mig, som han troligen vunnit på ett lotteri nångång.. (det stod "52" med spritpenna på den på en lapp) Men iallafall. Nu har vi ingen köksradio.

Jag satte i sladden, klickade på knappen. Den sa: HELLO, sen direkt efter, så slocknade displayen och den sa POWEROFF. Flera gånger, samma sak. Skitradio. (med cd, mp3, och massa grejs..)
<-- Radion, ovanför kaffebryggarn.

Nu vill jag alltså ha en sak TILL i julklapp.

En LITEN röd-metallic-färgad radio.
Som bara är radio, utan finesser. Och LITEN.

Och jaaa, nu får man börja sova med BH igen, och amningslapp-kuddar-grejer. Samma sak med Vincentgraviditeten, började läcka om natten väldigt tidigt.

Ny header har jag fått i present, av LindaTok!! :D

Nu ska jag fota de andra julkorten också, de gröna som inte fick komma med igår. Kamerabatterit har laddats under natten.

Kommentarer

  • I AM BAAM - Göteborg Edition säger:

    Headern var ju supersnygg!! Kul att du har värsta polkatröjan på dig också. Perfekt ju.. :))



    Oj... nobeldagen... det hade jag inte en aning om hahah

    2010-12-10 | 14:00:41
    Bloggadress: http://iambaam.blogg.se/
  • JD | - 28 kg! säger:

    gillar din nya header :D



    vad roligt :) tack så mycket, jag försvinner, hihi!



    2010-12-10 | 14:02:02
    Bloggadress: http://josdil.blogg.se/
  • Lelle säger:

    Mycket kan man säga om din gamla radio, men den var ju trots allt artig ända in i graven! "Hello......"

    2010-12-10 | 14:24:40
    Bloggadress: http://radhushyenan.blogg.se/
  • Plutten säger:

    Det var snällt av henne att ge dej en sååå fin header i present:)



    Om jag hade haft liite mer pengar hade JAG gett dej en finfin radio i julklapp!:) Men nu finns det ju inte sådär jättemycket till pengar...blä



    Haha...näääe det är inget påska-ägg:P Det är en liten fin fasan i porslin som jag fick av min farmor. Den stod alltid framme på diskbänken hos dom när jag var liten, året om. Så nu är det samma hos oss hihi;)



    Kraaaamisar

    2010-12-10 | 21:56:55
    Bloggadress: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: