DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Ja jisses amalia.

Kategori: I-Landsproblem

Ingen som sa nåt att jag skrev "ass", istället för "as" på ASAP. Haha! ;) Ja, det var fel med flit. Men bara för att rumpor är roliga. Jappjapp humor på dagisnivå. (förra inlägget)

I morse berättade jag för herr Larsson att LindaVims hade frågat igår, om han låg o sov i soffan nu igen, och jag sa att ja, han somnade till Kim Anderzons näckande. Då sa JD att det är ju lätt sövande, hennes muff.
Ja, I guess you had to be there, men roligt hade vi iallafall.

Lasse fattade väl inte så mycket i morse, men jag hade roligt i mitt återberättande.. Idag tänkte jag ta upp listan igen, jag var ju 1 dag före datumet förr, men nu ligger jag ganska mycket efter. Ska skriva om mina bröder idag, dag 11.

Pojkarna bus är ute och åker pulka. Vincent blev sur förut när han INTE fick norpa kulor i grenarna. Han vill ju ha struktur, han vill samla alla kulor i sin vagn. Lite som sin mamma där, men vafan, det är ju feeeel, de ska ju hänga iiiii granen.



Är du med o tävlar om spunkis haklappen?
Tävlingens sista dag är IDAG så skyndaskynda. Ge bort till polarens barn, eller tant Agda som alltid spiller på Hyllan..^^
Jag lottar ut en skitsöt haklapp från populära SPUNKIS.se i en tävling.

Klicka HÄR för att komma direkt till tävlingen.

Kommentarer

  • Mamma till Melwin säger:

    hiih ja visst va dom :) små tomtenissarna :D

    2010-12-19 | 12:59:12
    Bloggadress: http://hannafors.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Nej ingen bebis ännu vad jag vet :) nej måste vara apjobbigt och få de frågorna... jag fråga igår, men det var ju bara för vi bestämt och ses om igen bebis kom :)



    ja jag hoppas bebisen lyssna på mig :)

    2010-12-19 | 16:15:20
    Bloggadress: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: